כבר שנים שהדוגמנית לירז דרור מככבת בקמפיינים, אבל רובם היו בינלאומיים ולכן נדמה שרק לאחרונה פרצה לחיינו והחלה לכבוד קמפיינים שווים. זה התחיל לפני מספר חודשים כשנבחרה להיות פרזנטורית של "קסטרו" לצד גל גדות, ונמשך עכשיו כשנבחרה לככב בקמפיין שלתפוזינה.
דרור היא הפרזנטורית הראשונה הישראלית של "תפוזינה", לפניה היו שלל פרזנטוריות שכיכבו בפרסומות השונות של המשקה, כולן מחו"ל. גם הפעם, באודישנים שערכו בחברה לדוגמניות, מלבד דרור כל המתייצבות היו אך ורק תוצרת חוץ.
דרור נבחרה והוכתרה לנערת תפוזינה, ועל מנת להיכנס לדמות נאלצה כמובן להפוך לג'ינג'ית. יומיים לפני צילומי הקמפיין דרור צבעה את שיערה ומאז היא מקבלת לא מעט מחמאות, כך היא מספרת. למרות שחשבה שתחזור מהר מאוד לצבע המקורי, עכשיו היא שוקלת לאמץ את הלוק החדש.
אז בגלל שקשה לדרור להחליט, זה הזמן שלכם לעזור לה: לפניכם תמונות של דרור בהלבשה תחתונה ובמראה ברונטי, כפי שצולמה בשבועות האחרונים, וגם תמונות שלה בבגד ים ובשיער ג'ינג'י על סט הצילומים של "תפוזינה", כפי שצולמה אתמול בבריכה ביקום. מה יותר יפה לה?