דן, בובליל ושניידרובסקי התייצבו לצילומי קמפיין עבור חברת "אורוגון" ( ברה לוילונות ומוצרי הצללה דקורטיביים).
הרעיון שעומד מאחורי הליהוק המפתיע הוא 'פעם הם היו באירועים הנוצצים, באור הזרקורים. היום נעים להם יותר להיות בצל...'. וככה זה נראה.







דן, בובליל ושניידרובסקי התייצבו לצילומי קמפיין עבור חברת "אורוגון" ( ברה לוילונות ומוצרי הצללה דקורטיביים).
הרעיון שעומד מאחורי הליהוק המפתיע הוא 'פעם הם היו באירועים הנוצצים, באור הזרקורים. היום נעים להם יותר להיות בצל...'. וככה זה נראה.