דן, בובליל ושניידרובסקי התייצבו לצילומי קמפיין עבור חברת "אורוגון" ( ברה לוילונות ומוצרי הצללה דקורטיביים).
הרעיון שעומד מאחורי הליהוק המפתיע הוא 'פעם הם היו באירועים הנוצצים, באור הזרקורים. היום נעים להם יותר להיות בצל...'. וככה זה נראה.
![אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין) אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין)](https://img.mako.co.il/2011/06/02/IMG_9430_g.jpg)
![אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין) אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין)](https://img.mako.co.il/2011/06/02/IMG_9416_c.jpg)
![אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין) אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין)](https://img.mako.co.il/2011/06/02/IMG_9438_c.jpg)
![אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין) אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין)](https://img.mako.co.il/2011/06/02/IMG_9420_c.jpg)
![אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין) אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין)](https://img.mako.co.il/2011/06/02/IMG_9442_c.jpg)
![אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין) אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין)](https://img.mako.co.il/2011/06/02/IMG_9426_c.jpg)
![אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין) אירוע אורוגון (צילום: אלעד דיין)](https://img.mako.co.il/2011/06/02/IMG_9408_c.jpg)
דן, בובליל ושניידרובסקי התייצבו לצילומי קמפיין עבור חברת "אורוגון" ( ברה לוילונות ומוצרי הצללה דקורטיביים).
הרעיון שעומד מאחורי הליהוק המפתיע הוא 'פעם הם היו באירועים הנוצצים, באור הזרקורים. היום נעים להם יותר להיות בצל...'. וככה זה נראה.