אם גם אתם פתחתם את היום שלכם בשאלה "מה קורה עם בר רפאלי?", אז לנו יש את התשובות בשבילכם.
לרכילויות הכי מעניינות - הצטרפו ל-mako בידור בפייסבוק
בזמן שאתם התעפצתם אתמול על הספה מול הטלוויזיה, בר השיקה את הקולקציה החדשה של מותג ההלבשה התחתונה שלה "אנדר מי".
במסגרת ההשקה החגיגית, בר החליטה לרדת אל העם ובשבועות האחרונים עבדה על ערב ההשקה הייחודי בשיתוף הרשת החברתית של גוגל "גוגל +" (כן, זה עדיין קיים), שנערך אתמול.
לא מדובר בשטיחים אדומים, קוקטיילים, סלבס, חיוכים וצלמים, אלא בחצי שעה של צ'אט, אותו הנחה ג'ייסון דנינו הולט, עם מעריצים ובלוגרי אופנה מכל העולם שנבחרו בקפידה.
מלבד הלרלורים הרגילים של רפאלי על כמה המותג שלה פשוט ועממי, השיקה הסופרמודל גם את הפרסומת החדשה שלה (דלגו ל-25:08).
בשונה מפעמים קודמות, בהן חשפה כל חלק אפשרי בגופה כדי למכור את התחתונים והגופיות שלה, הפעם בר ואנשיה החליטו ללכת על משהו יותר אומנותי וסולידי.
על כן, סצנות האמבטיה נשארו כרגע בחוץ וכל מה שרואים בפרסומת החדשה הוא את בר עומדת על קצות האצבעות כשמסביבה מפרפרת רקדנית.
פייר, התאכזבנו, אך עוד לא אבדה תקוותנו. בר הבטיחה למעריצים סרטון נוסף בהמשך החודש, אז לא נמהר להספיד.