אחרי שטעמה מהגיקיות של אור שוחט, נספגה בתהילה, עברה משברון אישי, עלתה במשקל ושרדה בשביל לספר על זה, נלה גולדברג חוזרת לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב: לתרום מכשרונה האסתטי לטובת קמפיין חדש.
עם פריזורה חדשה ומחמיאה, התייצבה גולדברג ליום הצילומים עבור מותג אופנה חדש בישראל, "פיפט אבניו". המותג, הכולל ביגוד אפנתי, נעליים, תיקים ואקססוריז, בחר בנלה כפרזנטורית החדשה שלו, ונראה לנו שאפשר לראות מדוע.
הדוגמנית המתקאמבקת הגיעה במצב רוח מרומם ודאגה להמחיש לכל מי שתהה שהתקופה הרעה כבר מזמן מאחוריה. שמחים בשבילה.