"כולם אוהבים את בר רפאלי. היא נהייתה מפורסמת בגלל שהיא היתה חברה של ליאונרדו דיקפריו", כך אומר הארווי לוין, עורך דין יהודי בן 58, שעומד מאחורי אתר הרכילות המשפיע, "TMZ". שמו של האתר, אגב, הוא החייאה לכינוי "Thirty Mile Zone" (שטח 30 המייל), שניתן בשנות ה־60 לאזור האולפנים המרכזי בווסט הוליווד.
בראיון למגזין "פנאי פלוס" שיתפרסם מחר, מודה לוין כי מאז הפרידה של רפאלי מדיקפריו העניין בה קצת ירד: "לא עשינו עליה הרבה אייטמים בתוכנית מאז, אבל אם היא הולכת ברחוב ונראית מדהים נעשה עליה משהו פה ושם. כשזוג נפרד אנחנו לא נוהגים לקחת צד".
לוין, שהחל את דרכו בתעשיית הבידור בתחילת שנות ה־90 כיועץ משפטי, שולט מאז 2005 באחד האתרים הנצפים בעולם, הרבה בזכות העובדה שהיה הראשון לדווח על הפנים המוכות של ריהאנה, על הגירושין של בריטני ספירס מקווין פדרליין, ולאחרונה על מותו של מייקל ג'קסון.
"בסוכנות AEG, שהפיקה את המופע של ג'קסון אמרו לנו ללכת לסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס כי הוא נמצא בדרך לשם", מתאר לוין את השתלשלות האירועים הדרמטית באותו היום, "שלחו לשם את הרקדנים שלו כדי שזה ייראה כאילו ההפקה מגיעה, ואנחנו ידענו שהוא מת. אז התחלנו לשבת ולחשוב על איך לאשר ולהצליב מידע כדי להיות בטוחים שמה ששמענו שקרה אכן קרה. אני לא חושב שהעובדה שעלינו ראשונים עם הסיפור שינה את הדרך שבה המדיה הקונבנציונלית רואה את TMZ".
ולמרות האווירה בארץ כאילו בנות ישראל כובשות את עולם השואוביז בארה"ב, לוין מודה שמלבד בר רפאלי שמות כמו איילת זורר ונועה תשבי פחות מעניינים אותו. "עשינו עליהם אייטמים בתוכנית?", שואל לוין בגמגום את הכתב יניר דקל, "תראה, הרבה מזה תלוי בחומר שאנחנו מקבלים. נשים את מיס שוודיה משנת 2007 אם היא תגיד משהו מצחיק, וזה קרה. הם לא צריכים להיות כוכבים גדולים כדי להיות בתוכנית. הם צריכים להיות כיפיים".