בקרוב יצטרף לרזומה של עידו רוזנבלום הטייטל "פרזנטור", כי ממש כמו מולטי-טאלנטים רבים נבחר רוזנבלום להוביל קמפיין נחשק, ולא סתם אלא של מותג הרכב "רנו" בישראל.
הבחירה ברוזנבלום לא מאד מפתיעה בהתחשב בעובדה שרוב הציבור מכיר את רוזנבלום כמנחה של השעשועון "מונית הכסף". מה שמצחיק היא העובדה שרוזנבלום עצמו שונא לנהוג והוציא רישיון נהיגה רק בגיל 28.
הקמפיין, שצפוי לעלות בחודש הבא, יכלול סרטוני פרסומת, פרסום באינטרנט, מודעות במגזינים ושלטי חוצות, ועל פי ההפקה עלותו מוערכת בכ-12 מיליון שקלים.
קוטלר, מנהלו האישי של עידו רוזנבלום מסר: "בשנה האחרונה קיבלנו פניות מכמה גופים שביקשו את עידו לשמש כפרזנטור, ובחרנו לקחת את ההצעה של רנו מכיוון שמדובר במותג שאנחנו מאמינים בו ושמחים לשתף עמו פעולה".