- בחברת ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מאס" החליטו כי למרות הפסקת האש, צילום הקמפיין הקרוב של החברה יידחה. תאריך חדש לצילומים בו עתידה לככב מורן אטיאס, טרם נקבע.
- ג.יפית, שרכשה לאחרונה את ענקית הספרים סטימצקי, בודקת את האפשרות להעביר את עסקיה, וביניהם ג'י גרופ ומשרד הפרסום, מרמת החי"ל בת"א לעיר פתח תקווה, שם ממוקמים משרדיה של סטימצקי. אם המהלך ייצא לפעול, זה יהיה המעבר השני של ג בשנים האחרונות, לאחר שבעבר שכנו משרדיה בנמל תל אביב.
- מנכ"ל רשת "אירוקה", מייקל וולף, החליט לעודד את עובדיו למרות הפגיעה במשק ולהעניק להם בונוס מיוחד לשכר. לפי גורמים בחברה, הצעד המפתיע בא במטרה לשמור על גובה השכר שנפגע במהלך מבצע צוק איתן.
- המשנה למנכ"ל רשת רולדין, נתי בר (33), מונתה לתפקיד מנכ"לית הרשת. בעבר שימשה בר כסמנכ"לית השיווק של ארומה תל אביב ואירופה. קובי חקק, בעלי הרשת אשר שימש עד כה כמנכ"ל החברה, יעבור להיות מנכ"ל הקבוצה.
- סולי ושרי סקאל החליטו לפנק את חיילי צה"ל במוצרים שונים של המותגים המובילים כדי להודות להם על החודש האחרון. שרי ארזה יחד עם עובדיה את הארגזים והעמיסה אותם בעצמה.
- אסתי אקרמן, מבעלי יבואנית האלכוהול אקרמן, חששה כי לאור המצב הבטחוני, מרטינה ברזננובה, מומחית מובילה לקוקטיילים מלונדון, תתפוס רגליים קרות ותבטל את הגעתה לארץ לטובת שיפוט בתחרות שערכה החברה עם המותג פינלנדיה. לשמחתה, ברזננובה לא ביטלה והאירוע שבו הושקעו עשרות אלפי שקלים נערך כרגיל.
לפניות לגיל משעלי כתבו ל: gil.mishali@mako.co.il