הטופמודל המצליחה, בר רפאלי, העלתה היום בצעד מפתיע לחשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלה תמונה בה היא נראית לצד חברה נוספת וחטיף של המותג קליק.
לצד הפוסט, רפאלי הוסיפה את הכיתוב: "אלינור ואני משפחה. אבל האהבה שלנו לשוקולד, לא קשורה לגנים. זו סתם אהבה מעצבנת מרגיזה ובלתי אפשרי. להתגבר עליה!! #kliklabel".
פוסט זה נחשף לכמיליון וחצי עוקבים בחשבון האינסטגרם של רפאלי ולמעלה משני מיליון גולשים בפרופיל הפייסבוק שלה. התמונה המפתיעה עולה בתזמון בעייתי במיוחד, לאחר התפוצצות פרשת "סטטוסים מצייצים".
עוד ב-mako סלבס:
- ג'סטין ביבר חושף הרבה יותר ממה שהתכוון
- פרסום ראשון: דנית גרינברג ואליאב אוזן בזוגיות
- הישבן של קים קרדשיאן כמו שלא ראיתם מעולם
כזכור, העמוד המדובר העלה את עניין הפוסטים הממומנים לסדר היום. כאשר נחשפו העסקאות שנסגרו במסגרת ניהול הדף, פייסבוק סגרה את העמוד הפופולרי בניהולו של אבי לן עקב הפרה בוטה של חוקיה.
הפוסט של רפאלי גרר, כצפוי, תגובות של גולשים שטענו כי מדובר בפרסומת בוטה. גורמים בתעשייה אומרים כי זו לא פעם ראשונה בה סלבס מקבלים עשרות אלפי שקלים על העלאת פוסט מסחרי מסוג זה. "היות ומדובר במישהי כמו בר רפאלי, שהיא נחשבת למותג היקר בישראל, יש מצב כי קיבלה על זה פוסט זה עשרות אלפי שקלים"