בשורה מתלתלת: הצמד המוזיקלי והמצליח נס וסטילה ממשיך לכבוש פסגות חדשות - וכעת נודע ל-mako סלבס כי השניים נבחרו להוביל קמפיין למותג שיער בין-לאומי העונה לשם got2b מבית Henkel.

סטילה שמתהדר ברעמת התלתלים המושקעת שלו הולך לככב בקמפיין המדובר - ולהציג תכנים צעירים המציגים את החיבור בין האישיות שלו לעיצוב השיער. סטילה ונס עתידים להכניס לכיסם מאות אלפי שקלים על המהלך המשמעותי.

נס וסטילה (צילום: שי פרנקו)
צילום: שי פרנקו

בדצמבר האחרון דווח ב-mako לראשונה כי בענף הפרסום מתנהלת מלחמת חורמה של ממש, כשכמה מחברות האופנה בארץ מעוניינות ללהק את הצמד הכי חם במדינה. "הם לא מזוהים עם אף חברה וזה שווה הרבה מאוד כסף", הסביר אז גורם המעורה בפרטים, "הצוות שלהם בוחן כל הצעה לעומק".

כזכור, ביוני 2023 נס (נסיה לוי) וסטילה (דור סורוקר) הובילו את הקמפיין של חברת בזק יחד עם הפרזנטור הקבוע גידי גוב - וכעת השניים בפעם הראשונה מככבים בקמפיין משלהם. 

 

ממותג got2b נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם נס וסטילה במהלך השיווקי החדש של 'got2b'. הצמד מביא איתו גישה רעננה, יצירתית ומלאת ביטחון, שמתחברת באופן טבעי לערכים של המותג. יחד, נציג דרכים חדשות לביטוי עצמי ולעיצוב שיער שמדגישות את האופי הייחודי של כל אחד ואחת".