המגישה ואושיית הרשת הקולינרית עדי שילון הגיעה לביקור בארץ לצילומי קמפיין חדש בכיכובה לרשת ההלבשה התחתונה ג'ק קובה שעתיד להצטלם בשבוע הבא. עד אז, פשפשנו בעמוד האינסטגרם שלה וגילינו שהיא נראית אחרת ממה שזכרנו. אחרי שנים שהיא גרה עם משפחתה בברלין והתרחקה מאור הזרקורים, היינו צריכים לשפשף את העיניים כמה פעמים כדי להיות בטוחים - זאת לגמרי הכוכבת, רק בלוק חדש לגמרי מינוס כמה קילוגמרים.
בשיחה עם mako סלבס, הגיבה שילון על אורח החיים החדש שאימצה: "המשקל היחידי בבית שלי הוא המשקל במטבח. זה כבר שנים שאני לא מתעסקת במשקל או בדיאטות, אלא משקיעה את האנרגיה שלי בלעשות דברים שיעשו טוב לגוף ולנפש שלי. השעות הרבות שאני מבלה במטבח הן כאלה. האושר שממלא אותי כשאני מכינה בצק ויוצרת ממנו משהו שמשמח את האהובים עליי, מאפשר לי להגיע לאוכל ממקום נכון ואוהב".
"אני אוכלת פרוסה הגונה, מתענגת עליה כהוגן ואת השאר נותנת באהבה לבני הבית, לשכנים ולחברים שאני אוהבת. אני מאוד אוהבת להתאמן ועושה ספינינג לפחות שלוש פעמים בשבוע, מה שמדייק אפילו יותר את הצורך לאכול דברים שמרימים לגוף שלי ונותנים לי את האנרגיה שאני צריכה".
גם הסביבה שלה לא פספסה את הלוק החדש, והיא משתפת על הפידבקים שמגיעים מכל עבר: "יש תגובות נעימות על המראה שלי, אולי כי אני גם מראה את עצמי קצת יותר ברשתות לאחרונה, אבל אני זוקפת אותן בעיקר למקום שלי עם עצמי. לא משנה בכלל באיזו מידה אני, אם טוב לי, עד כמה שאפשר שיהיה טוב בעת הזאת, ואם אני מסתכלת במראה ואוהבת אותי, התגובות טובות".
מאז שעברה שילון לברלין לפני שמונה שנים, עם בן זוגה יוסף סוויד, בנו אלכסנדר ובתם המשותפת מישל בת ה-5, שילון מטפחת קריירה ברשתות החברתיות כאושייה קולינרית ומעלה באופן קבוע תכנים בנושאי בישול ואפיה ל-114 אלף עוקבים ועוקבות.
כעת מדובר בקמפיין ראשון שלה לביגוד, מאז שעזבה את הארץ. הקמפיין יעלה בחודש הקרוב בתקציב הנאמד ב-200 אלף ש"ח, בערוצי הדיגיטל ובסושיאל והוא ישלב בין הקולקציה החדשה של ג'ק קובה לבין מתכוני האפייה של שילון.