לא רחוק מהמיליון: כולנו מכירים את החוק שמקום שני בתוכנית ריאליטי זה ממש לא אומר שהפסדת, ההפך הוא הנכון. גם ענבר בן עטיה ואבישי רגב מ"המירוץ למיליון" מוכיחים שזה שהם לא לקחו את הפרס הגדול ממש לא אומר שהם הולכים להיעלם לנו מהמסך. השניים כבר עובדים על הצעד הבא בקריירה שלהם - ונראה שזאת רק ההתחלה.
ענבר ואבישי קיבלו את הקמפיין המשותף הראשון שלהם, והם הולכים להוביל יחד את קמפיין הסושיאל לאפליקציית המוניות יאנגו. הצמד, שהיה מרחק יריקה מהמיליון, נבחר להוביל את המהלך הדיגיטלי של החברה - שעליו יקבלו סכום ענק של מאות אלפי שקלים עבור קמפיין שנתי - וכרגע מסתמן שהם גם יהיו הפרזנטורים של החברה.
אומנם הם סיימו במקום השני בתחרות אחרי לי ואן אברהמי, אבל נראה שמאז הם לא נחים לרגע. ענבר כבר קיבלה קמפיין אחרי שהפסידה בגמר הגדול כשנבחרה להוביל קמפיין דיגיטלי נרחב וארוך טווח של דואר ישראל, שם כיכבה ללא דוד אבישי לצידה.