אנחנו רגילים לראות את סנה סוקול קורעת את הרחבה של "רוקדים עם כוכבים" יחד עם טל מורד, וממש בעוד רגע נראה אותם גם נותנים את כל מה שיש להם בשידורים החיים (הערב, אחרי החדשות בקשת 12). למרות הסטרס לקראת שלב הלייבים של התחרות, נראה שסנה לא נחה לרגע וגם מחוץ לרחבת הריקודים זוכה להצלחה גדולה - וקוטפת קמפיין אופנה ראשון. 

הרקדנית הולכת לשמש כפרזנטורית לרשת SCOOP, לעונת סתיו-חורף 2024-2025, ואנחנו נזכה לראות ממנה עוד - ולא רק על המסך. סוקול גם הולכת להרוויח לא מעט על הג'וב הנחשק, ותקבל סכום של 150 אלף ש"ח עבור הקמפיין שיעלה כבר בספטמבר הקרוב. 

סנה סוקול בקמפיין לרשת SCOOP (צילום: אור דנון, יחצ)
צילום: אור דנון, יחצ

סנה סוקול בקמפיין לרשת SCOOP (צילום: אור דנון, יחצ)
צילום: אור דנון, יחצ

לצד הקמפיין הראשון והמרגש שלה, אי אפשר להתעלם מהפיל שבחדר. מאז שעלתה העונה של "רוקדים עם כוכבים", סוקול לא מפסיקה לעורר עניין סביבה, עם שמועות וספקולציות אודות קשר רומנטי שמתפתח בינה לבין הפרטנר שלצידה בתחרות, טל מורד. בריאיון ל-mako סיפרה על הקשר הקרוב ביניהם: "זה עומק ברמה אחרת, משהו שלא הכרתי עוד. המזל שלי הוא שיש לי את טל והמזל שלו שיש לו אותי".