כולנו מדפדפים בסטורי בימים האחרונים, וקשה להתעלם מההתייחסות של משפיענים רבים לפיגועים ולאירועי האלימות שקורים במדינה - לצד קידום התוכן הפרסומי שלהם. ספיר אביסרור היא משפיענית עם מעל 140 אלף עוקבים ובעלת מותג אופנה, שהעלתה סטורי מיואש ומבולבל שבו היא מבקרת את המשפיענים שמביעים צער על האירועים הביטחוניים הקשים ומיד לאחר מכן משתפים תוכן פרסומי, אך לצד זה, בתור בעלת עסק, היא מנסה להבין איפה עובר הגבול בין הצורך לקדם את העסק ובין התחשבות באירועים הקשים שקורים במדינה.
"הלב נשבר. קוד קופון בלה בלה. אימוג'י לב שבור. תכף מעלה לכן המלצות. בוקר עצוב. תראו מה לבשתי... זה מה שאני רואה שאני מדפדפת בסטורי", כתבה אביסרור. "שמחה, עצב, מכירה, עצב, טיסה, עצב, חופשה, עצב, סלפי, עצב. איפה אני אמורה להיות? מה אני אמורה לעשות? למה כל זה קורה לנו בכלל? מתי כל זה יסתיים? כמה אפשר לספוג רצח?".
"ומה איתי? זאת העבודה שבחרתי, אני אוהבת אותה בכל ליבי, היא עושה לי טוב, אבל יש ימים כאלה ורגעים כאלה שאני משתגעת".
הבלבול של ספיר מצטרף לבלבול של עוד הרבה משפיענים שעבודתם היא להעלות תוכן לאינסטגרם. תקוה גדעון התייחסה לנושא בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "לפעמים צריך לדעת מתי לעצור, ולפעמים אפילו להפסיד כסף, כי זה לא הזמן", וסיכמה יפה: "מצד שני, העוקבים צריכים להיות אחראים לתוכן שהם צורכים".