יובל שמלא הגיע ל"נינג'ה ישראל" כמטפס שרוצה להגשים את החלום ולהיות זה שמסיים את המסלול, והוא לגמרי הצליח. שמלא הצעיר אמנם רק בן 21, אבל הוא קוטף את פירות ההצלחה ולא עוצר לרגע.
בחורף האחרון, קצת לפני שנגיף הקורונה התפשט והשתלט על חיינו, שמלא קיבל קמפיין ראשון בכיכובו והתאמן מול המצלמה, עכשיו הוא עושה זאת שוב: אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, הגיע לישראל עם מגוון רחב של מוצרים בהם מעדני סויה, שמנת צמחית ומשקאות צמחיים. חברת "שטראוס" החלה לאחרונה להפיץ את מוצרי המותג, ובחרו את שמלא להיות מי שיוביל את הקמפיין.
אבי לאופר, מנהל השיווק של מחלבת "שטראוס", אמר כי: "החיבור של אלפרו עם פרזנטור כמו יובל שמלא הוא טבעי. יובל הוא אוהד אלפרו מושבע ומייצג הישגיות, ישראליות לצד ערכים של שמירה על אורח חיים בריא הכולל ספורט, תזונה המבוססת על חלבון מן הצומח והבחירה בו התקבלה פה אחד. השקת הקמפיין היא רק אבן הדרך הראשונה בפעילות השיווקית והמוצרית הצפויות לנו השנה".