שנה עמוסה עברה על דובי פרנסס, המשקיע הלוהט מתוכנית "הכרישים" (קשת 12). דובי התחיל את השנה כשנדבק בקורונה, המשיך כשהנפיק קרן הון סיכון בכ-100 מיליון דולר, ולבסוף חזר ארצה לגייס עובדים לחברת הסטרטאפ המצליחה שלו. כעת הוא גם סלל את דרכו להיות בפנים של קמפיין גיוס עובדים חדש.
חברת נקסט אינשורנס, סטרטאפ הביטוח הדיגיטלי שכבר הגיע לשווי של יותר מ-2 מיליארד דולר, רתמה לטובת קמפיין גיוס העובדים החדש שלה את אחד המשקיעים הגדולים שלה, הלוא הוא דובי פרנסס בכבודו ובעצמו. במסגרת הקמפיין נדרש דובי להתחפש לדמויות מפורסמות שונות, בניהן אומה תורמן מסרטו של טרנטינו, "להרוג את ביל", סשה ברון כהן בסרט "הדיקטטור", ואפילו חד קרן.