לא מדובר בסוד - אצלנו בביצה המפורסמים והמפורסמות נוהגים למנף את החשיפות האישיות שלהם בחיים לכדי סכומים לא קטנים של כסף כשהם סוגרים שיתופי פעולה מסחריים עם חברות ומותגים - אפילו במקרים כמו הריונות ראשונים.
רק לאחרונה ושבועות ספורים אחרי שהתחתנה עם בחיר ליבה, הייתה זאת טהוניה רובל שבישרה לנו ההריון הראשון שלה תוך כדי שהיא מקדמת בירה ללא אלכהול. הבוקר הייתה זו דניאל גרינברג ששימחה את העוקבים שלה ואת המעריצים של אייל גולן כשחלקה קבל עם ועדה תמונה של מקל בדיקת הריון בעל שני קווים כחולים.
סלבריטאיות הביצה כמו בר רפאלי ונופר מור עשו זאת לפניה כשבישרו לעוקביהן על הריון בצירוף תמונה של בדיקת הריון חיובית בעמוד האינסטגרם שלהן - רק שאת מקל הבדיקה ששימש את גרינברג לאישוש ההריון, מקשט הלוגו של "Life", מותג הבית של "סופר פארם".
תוך רגעים ספורים התפשטה השמועה שמדובר בשיתוף פעולה מסחרי עם החברה וכי גרינברג גזרה קופון על בשורת ההריון שלה כשפירסמה אותו בעצמה בעמוד האינסנטגרם שלה. כאמור, אנחנו ידענו על ההריון ולבקשת אנשיה של יוצאת "האח הגדול", דחינו את הפרסום.
אלא שבסביבתה של גרינברג מבטיחים לנו שלא מדובר בשת"פ וכי גם אנשי השיווק של "סופר פארם" הופתעו, וגם שמחו מאוד לגלות שארוסתו של אייל מפרסמת אותם ללא תמורה.
מסופר פארם נמסר בתגובה:
"לא מדובר בקמפיין ממומן. אנו מאחלים לזוג בשעה טובה".