בין שלל פרסומות לחברות אופנה או מותגי תכשיטים, צצות להן מדי פעם אלה יוצאות הדופן המבקשות לתת בחזרה לחברה, כמו למשל זו שבה מככבת טיטי איינאו עבור פרויקט משותף של רשת בתי הקפה גרג וארגון וראייטי ישראל.
הדוגמנית שיתפה אמש (ג') בעמוד האינסטגרם שלה את הקמפיין החדש בכיכובה, שעלה לפני כשבועיים, ובמסגרתו ניתן לרכוש צמיד מעוצב שהכנסותיו הן תרומה למען ילדי וראייטי.
"לעשות טוב זה צ'ארם. התנדבתי לקחת חלק בפרויקט הצ'ארם הייחודי של וראייטי ישראל, ארגון בו אני מתנדבת מאז שנבחרתי למלכת היופי", כתבה איינאו לצד התמונה, והוסיפה כי היא "גאה שבחרו בה להוביל את הקמפיין".
בין תגובות רבות שהתמקדו בנושא החשוב לשמו הוקם הקמפיין ופירגנו לדוגמנית על העשייה החיובית המבורכת, קשה היה לפספס תגובה אחת שביקשה לדעת - האם הבהירו את גוון עורה השחום של איינאו? "מקסימה אמיתית, אבל למה הלבינו אותך?", שאלה אחת הגולשות, מעצבת אופנה צעירה ממוצא אתיופי.
בחינה נוספת של התמונה מגלה כי אכן, בשונה ממה שאנו רגילים לראות את איינאו בתמונות, גוון עורה נראה בהיר יותר מהרגיל - האם מדובר בסך הכל באפקט שיצרה התאורה בה השתמשו בצילומים? או שמא אכן נעשו שינויים עריכתיים כדי להלבין את עורה?
מטעם רשת "גרג" טרם נמסרה תגובה לדברים.