אי אפשר להתחיל לסכם את 2018 מבלי לדבר על אחת מהתופעות הכי מדוברות שלה - דודו פארוק, שכבש את הרשת עם קליפים שזכו למיליוני צפיות ביוטיוב ועוררו אינספור דיונים על הפרובוקציות שהוא מעורר בהם.

עם זאת, וכפי שאנחנו כבר יודעים, אין דבר שמשרדי פירסום אוהבים יותר מפרובוקטור טוב וזה כנראה מה שהוביל את פארוק לקטוף קמפיין ראשון ו"לוהט" במיוחד: מותג הקונדומים הגרמני, R3. כמה אתם מופתעים מהצימוד הזה מ-1 עד 10? כנראה שאיפשהו באזורי ה-2. 

דודו פארוק בקמפיין חדש​ (צילום: ערן לוי, יחצ)
כמו ערק, רק R3 | צילום: ערן לוי, יחצ

המותג לא רק בחר בראפר כפרזנטור החדש שלו, אלא גם הפך לנותן החסות הבלעדי של המופע הראשון שלו (לגילאי 18+ בלבד) - שיתוף פעולה שיכלול גם אירוע מקדים למעריציו, פעילויות חלוקת כרטיסים, מארז במהדורה מיוחדת ועוד. 

דודו פארוק בקמפיין חדש​ (צילום: ערן לוי, יחצ)
מתפלל שתצא מזה פרובוקציה נוספת? | צילום: ערן לוי, יחצ

נכון לכתיבת שורות אלה, למעט העובדה שהיא תתקיים בינואר 2019, פרטי ההופעה והמועד המדויק עוד שמורים בסוד. עם זאת, נפתחה רשימת המתנה למכירת הכרטיסים, אליה נרשמו כבר אלפי מעריצים, לדברי ההפקה. 

דודו פארוק בקמפיין חדש​ (צילום: ערן לוי, יחצ)
בוחן את הקטלוג | צילום: ערן לוי, יחצ

מטעם אלעד מזמר, מנכ"ל EMPR, המייצג את דודו פארוק, נמסר: "חשיבות הפנייה האותנטית והלא מתחנפת לקהל שלנו,עומדת לנגד עינינו כל העת, וזו אחת הסיבות שבחרנו במותג R3, שמדבר אף הוא את אותה השפה. כמו כן, שיתוף הפעולה מסייע בהעלאת המודעות לחשיבות קיום יחסי מין מוגנים".

_OBJ