בכל יום שעובר, נועה קירל גורמת לנו להיות יותר המומים מההספק אליו יכולה להגיע ילדה בת 17 שעוד לא סיימה את כל הבגרויות שלה - כוכבת פופ מצליחה, שחקנית בסדרת הטלוויזיה "כפולה", שופטת בתכנית ריאליטי, מופיעה בפסטיגל ובין לבין גם מתחזקת קשר עם יונתן מרגי.
בקיצור, מדובר בוונדר וומן (או גירל, ליתר דיוק) של ממש, וכאילו כל זה לא מספיק - כעת הקילרית כבר בדרך לכבוש יעד נוסף, את זה של עולם האופנה. כן, הזמרת עוד לא חזרה מהחופשה הרומנטית עם מרגי בתאילנד, ואנחנו כבר מתבשרים כי היא נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ של מותג האופנה רנואר כפרזנטורית מוזיקלית. בכך, קירל לצטרף לנבחרת הפרזנטורים, שכוללת כבר את יהודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי, יעל שלבייה והמגויסת הטרייה, עדן פינס.
ממש כמו ישראל אוגלבו, זוכה "האח הגדול" שזכה לטעימה מעולם האופנה בקמפיין הקודם של רנואר, הפעם זה תורה של קירל, שתשתף פעולה עם המותג ותובל את התוכן המוזיקלי שלו. מה זה אומר? ששיריה ילוו את פרסומות הרשת והיא גם תהיה אמונה על בחירת פלייליסט החנויות בכל רחבי הארץ.
מסתמן כי הזמרת, שבשעות אלו עולה על מטוס חזרה לארץ הקודש הישר להשקת העונה החדשה של "כפולה", לא תיאלץ להתגעגע יותר מדי ליעד האקזוטי, שכן בקרוב היא תשוב לשם לצורך צילומי קמפייין אביב-קיץ 2019 לצד הפרזנטורים, ועל הדרך תחשוף סינגל חדש ונוסף, שישמש כשיר הנושא של הפרסומת שתעלה.
נועה קירל מסרה בתגובה: "אני נרגשת להצטרף למשפחת רנואר, וביחד איתם להוציא לפועל ולהגשים חלומות ענקיים. הולכת להיות לנו יחד שנה מפתיעה במיוחד".
מטעם יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רנואר, נמסר: "אנו שמחים לפתוח את העונה הקרובה עם הבשורה אודות החיבור הייחודי של המותג לעולם המוזיקה, בהובלתה של נועה קירל. המהלך פורץ הדרך מצטרף למהלכי הקבוצה ליצירת תוכן איכותי וחדשני המחזק את ערכי המותג. אנו מברכים על הצטרפותה של נועה ומאחלים לה בהצלחה".