היו אלה צהרי יום שישי, רגע לפני ערב חג סוכות, כשעדן סבן ואדם טל צעדו יחד לעבר החופה ונשבעו אמונים זה לזו במתחם האירועים ששוכן למרגלות חופי בית ים.
אם עד אז עוד לא היה ברור שמדובר בבחורה הכי רחוקה שיש מהמונח "בריידזילה", היה אפשר להבין את זה מההנחייתה לבני המשפחה והחברים הקרובים, שהתבקשו להגיע בלבוש לבן וחגיגי, מבלי חשש שיגנבו לכלה את אור הזרקורים.
זה כנראה הודות לשתי השמלות המיוחדות שבחרה ליום הגדול - הראשונה והקלאסית שעיצבה עבורה גליה להב, והשנייה והמיוחדת (כיאה לעדן סבן) אליה החליפה עבור שלב הריקודים.
לא מעטים הרימו גבה על השמלה הנוספת שבחרה סבן - עיצוב לא רגיל בסגנון אתני שבטי, מלא בפרנזים ושרשראות ענק. אז מאיפה הגיע הרעיון?
ובכן, כשמדובר בבחורה כמו סבן, שמחוברת כל כך לעולם האופנה, אפשר להיות בטוחים שהושקעה בשמלה מחשבה רבה, ואכן - מתברר כי את ההשראה לעיצובה היא שאבה משמלה שלבשה נעמי קמפבל בתצוגת אופנה של כריסטיאן דיור, מקולקציית סתיו-חורף 1997-1998 בעיצובו של ג'ון גליאנו.
סבן התקשתה למצוא מעצב שמלות כלה שיתפור וייעצב את השמלה המיועדת לבקשתה, אך בסופו של דבר - מצאה דווקא תופרת שמלות ערב וחינה בשם אתי אסולין, שהסכימה לקחת על עצמה את האתגר ועיצבה עבור הדוגמנית את השמלה שביקשה.