זוכרים שבר רפאלי הגיעה לנתב"ג ולא נתנו לה לעלות על טיסה לארה"ב כי הויזה שלה לא בתוקף? אז לא סתם היא נלחצה והגיעה תוך שעות ספורות לשגרירות ארה"ב על מנת לחדש את הויזה בזריזות, כי בלוס אנג'לס חיכה לה לא אחר מסטיבן טיילור לצילומי הפרסומת החדשה של מותג המשקפיים "קרולינה למקה".

לסיפור הזה היה סוף טוב ורפאלי, כידוע, הצליחה להשיג ויזה תוך שעות ספורות (ככה זה שאת מגה מגה מגה יפה! סתם, ככה זה שאת מגה כוכבת). השניים צילמו את הקמפיין עבור המותג, אך גם עכשיו, כשהקמפיין כבר באוויר, הדרמות סביבו ממשיכות.


עוברי אורח החלו לשים לב שמאות שלטי חוצות ברחבי הארץ בהם מצולמים רפאלי וטיילור נראים שונה. בחלק משלטי החוצות יש תמונה של רפאלי ובה החזייה של מבצבצת, ובחלק משלטי החוצות היא מצונזרת לחלוטין.

אין תמונה
הגרסה הצנועה

אז לא, זה לא מקרי ולא טעות אנוש, אלא החלטה של בעלי שלטי החוצות שהחליטו להקדים תרופה למכה והמחשוף של רפאלי הוסתר וקיבל מראה צנוע יותר על מנת שבאיזורים דתיים התמונה לא תיצור פרובוקציה.

מאחר ובעבר הושחתו לא פעם תמונות חשופות בערים עם רוב חרדי, החליטו בעלי שלטי החוצות לא לקחת את הסיכון ומראש לתלות שלטים שיעברו בגרון לתושבי הסביבה. על פי יודעי דבר, לא מדובר בהחלטה של חברת המשקפיים, אלא של הבעלים של השלטים והדבר נודע להם רק אחרי מעשה.

מהחברה סירבו להגיב על הדברים.

אין תמונה
את הגרסה המקורית, אגב, רפאלי אהבה יותר והעלתה לעמוד האינסטגרם שלה

CrAzy

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

@carolinalemkeberlin by @eyalnevo

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם