הלוק הוורדרד החדש של מארינה מקסימליאן תפס את עיניהם של לא מעט אנשים, ואולי חשוב מכך - את אלה של מקבלי ההחלטות ברשת "עונות", שנדלקו ובחרו להשיב את הזמרת לתפקיד הפרזנטורית שלהם.
כזכור, חלפו ארבע שנים מאז מקסימיליאן הפסיקה את שיתוף הפעולה הארוך והיציב עם הרשת למידות גדולות, כשאלה הלינו על הירידה הדרסטית שלה במשקל, בטענה שהיא כבר לא מתאימה למה שהמותג מעוניין לשדר. אך מים רבים זרמו בנהר מאז אותם ימים, ולפני כשבוע נודע כי הכוכבת תחזור לדגמן עבור מותג האופנה.
מאז פרסום ההחלטה, הרשת החלה לגעוש בעקבות התקוממותן של גולשות רבות שביקשו להחרים את "עונות", לאחר שבחרה מחדש מישהי שקצת רחוקה מלענות על התואר "מידות גדולות", ואף לאחרונה התייחסה לתיאור "שמנה" כמילת גנאי.
"האם יבוא יום שאנשי מותג עונות יבינו שהפרזנטורית שלהם לא מייצגת את קהל היעד?", נכתב על ההחלטה. "אתם פשוט מביכים, באמת. חסרות דוגמניות פלאס סייז בארץ? (רמז: לא). בכל העולם כבר הבינו שנשים רוצות לראות דוגמניות שבאמת מייצגות אותן, ורק אנחנו תקועים מאחור. עם כל חיבתי למרינה היפה והמוכשרת, היא פשוט לא מתאימה".
אבל אם חשבתם שזה מנע ממארינה להגיע אתמול (ב') לסט הצילומים של הקמפיין החדש - אתם כמובן טועים. הזמרת האהובה השכימה קום, והביאה איתה אנרגיות שיא שמבהירות: באדי-שיימינג זה כל כך 2017.
למרות הגישה החיובית, מקסימיליאן הפתיעה ובחרה להגיב לטענות בהבנה: "אני מאוד מבינה את אותן נשים. גם אני תמיד חיפשתי את המודל המדויק לי ולכן אני מאוד מבינה לליבן. אני לא יכולה להיות משהו אחר ממה שאני כרגע".
"בסופו של דבר, אני מייצגת נשים שלא מיוצגות בחברות אחרות", היא הוסיפה. "אני לא רק פרצוף יפה, אני לוקחת אחריות על הרבה יוזמות, וערכים. מספיק להתנצל על מי שאנחנו. כל אחת שונה".