אם חשבתם ששיר אלמליח יושבת בבית ומתאוששת מהפרידה הטרייה מג'וזף קראדו, אז תחשבו שוב, כי ערימת הקמפיינים שהיא כבר עשתה בתקופה האחרונה ממש לא הספיקה לה וכעת היא צירפה לרשימה קמפיין חדש ורווחי במיוחד.
כנראה שלאלמליח לא מפריע "לזרות מלח על הפצעים" וכל הפרידה כבר לא מהווה עבורה נושא רגיש, כי הקמפיין בו היא נבחרה לשמש כפרזנטורית הוא של מעצבת שמלות הכלה, שני גולסה. אלמליח כבר הבהירה שהיא לא רואה את עצמה מתחתנת שוב בקרוב, אבל אין ספק שיש פה הזדמנות להרוויח מכל היתרונות של שמלת כלה מינוס המחוייבויות וכאב הראש שבארגון חתונה. ללכת בלי ולהרגיש עם.
מה שעוד משמח פה הוא הסכום אותו עתידה להרוויח אלמליח עבור הקמפיין, שעל פי סובבים עומד על לא פחות ולא יותר ממאה אלף דולר. אין ספק שגם זה הרבה יותר משתלם מצ'ק לחתונה. אנחנו דווקא מתחילים לחבב את החגיגות האלה.