לא חסרים סלבס שמוכנים לקדם מוצרים ברשתות החברתיות תמורת בצע כסף (או הטבות אחרות) ובדרך כלל, זה עובד לטובת שני הצדדים. אלא שבמקרים מסוימים מצליח אותו סלב לעשות פדיחה ולגרור את המותג למטה יחד איתו – כמו במקרה הזה, שבו קיילי ג'נר ניסתה לפרסם קרם לשיזוף עצמי ורק גרמה נזק למוצר אותו קידמה.
הפדיחות הללו, מסתבר, הן לא רק מנת חלקם של הסלבס בחו"ל: גם בארץ יש מפורסמים שלא חושבים פעמיים לפני שהם לוחצים על ה"פוסט". קחו לדוגמא את אלכסה דול, שבסך הכל ניסתה לפרגן למותג קוסמטיקה וטיפוח ישראלי שהוציא ליין מוצרים לחג בהשראת אמן הפופ-ארט קית' הרינג.
פליטת "המרוץ למיליון" העלתה סלפי שלה נוגסת בתיק הטיפוח עם המוצרים ומשירה מבט מפתה למצלמה, והוסיפה: "מסתבר שטורקיז באמת מבליט לי את העיניים. איזה כיף שקית' הרינג האומן המושלם עושה שיתוף פעולה עם ללין".
עוד ב-mako סלבס:
- ילדים, תלמדו: אילנית ואלירז מדגימים מה זו אהבה
- הפי הולידייז: ניקול ראידמן מוציאה איגרת לחג
- ככה זה נראה כשזוג סלבס עושים שיימינג לבנם
אז זהו, שלא ממש. אף אחד לא טרח לעדכן את אלכסה שהרינג כבר לא "עושה שיתוף פעולה" עם אף אחד – פשוט מפני שהוא נפטר מאיידס ב-1990, שלוש שנים לפני שהיא בכלל נולדה. היינו טוענים שהוא מתהפך בקברו עכשיו, אבל סביר להניח שלא ממש אכפת לו מכל העניין.