הפסקנו כבר לספור את הקמפיינים שקוטפת בר רפאלי אבל אין ספק שהפסגה שכבשה עכשיו דורשת התייחסות מיוחדת - הבינלאומית נכנסת לנעליים של דיאן קרוגר וקייטי הולמס.
רפאלי ממשיכה בקטיף הקמפיינים היוקרתיים ואחרי הקמפיינים של "מרטיני" ו"ביואיק" היא הולכת להוביל את הקמפיין הבינלאומי לכבוד 70 השנים של רשת התכשיטים "ה. שטרן".
בר אמנם לא הישראלית הראשונה שמככבת בקמפיין של הרשת, לפני עשור הייתה זו יעל גולדמן שכבשה את שלטי החוצות אבל מאז עברו הרבה מים בנהר, או יותר נכון - הרבה קייטי הולמסיות.
עוד ב-mako סלבס:
- איך ג'ניפר לופז הקדימה את ביונסה, קים והשאר?
- מי הכניס קוקאין למסיבת סיום התיכון של קיילי ג'נר?
- קותי ומאור בבית: מגי אזרזר וחן אמסלם מבלות
בעקבות הקמפיין הבינלאומית תארוז את עצמה לברזיל, שם יערכו הצילומים ועל פי מקורבים היא צפויה להשתכר כרבע מיליון דולר. עד לא מזמן רפאלי גם תפקדה על תקן השגרירה של המותג בישראל, אז אין ספק שאנחנו מדברים פה על קפיצת מדרגה מחמיאה במיוחד.
ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "הקשר ההדוק בין ה.שטרן ובר רפאלי החל מזמן. בר משדרת את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר ואנו מברכים על בחירתה לפנים הבינלאומיות של ה.שטרן."