יותר נמרץ מטום באום, יותר נחוש מאלכסה דול, כל המתחרות בדרך חייבות לזוז כי סתיו סטרשקו רוצה לטפס כל הדרך לפסגה על עקבי סטילטו והוא לא מתכוון לעצור.
יוצא "האח הגדול VIP" אולי לא היה ממש כזה כשנכנס לבית, אבל תסמכו עליו שהוא מסמן לעצמו לא פחות מאת דרגת האייליסטים והוא לא יסתפק בפחות. בינתיים, נראה שההתמדה לגמרי משתלמת.
הדוגמן זכה במשבצת הכרחית בדרך למעמד כשקטף תפקיד של פרזנטור עבור רשת אביזרי האופנה הישראלית, "TopTEN". לא בדיוק קמפיין של "פדני" אבל היי, אפילו בר רפאלי מקמפיינת בראשון לציון.
עוד ב-mako סלבס:
- מצמרר: גבר צעיר נמצא מת בביתה של דמי מור
- השלמת פערים: רוסלנה ויאן מבלים בבריכה
- דרמה: מה עצר את הצילומים של יאנה יוסף?
חוץ מהעובדה שמדובר בקמפיין ישראלי ראשון מאז שהודח מהבית, מדובר בהישג משודרג מאחר שבחברה נמנעו עד היום מליהוק פנים מוכרות לתפקיד. בגלל שסטרשקו התאים כל כך למשבצת, הוא נבחר להצטרף לנועם פרוסט, דוגמנית עולה עם וודג' דומה.
השניים מיוצגים בסוכנות של אלינור שחר וצפויים לככב במסגרת הקמפיין בכל חלקת מדיה אפשרית כשהם צפויים לקבל, על פי הדיווחים הרשמיים, עשרות אלפי שקלים כל אחד. שמישהו יגיד למושיק שהוא עשה עסקה לא משתלמת עם הניצחון הזה.