בזמן שרוב הילדים עסוקים בימים אלה בלהתיש ולבזבז את הכסף של אימא ואבא, נינה אמדורסקי, בתם של מיכל ואסף אמדורסקי, עושה בדיוק את את ההיפך ומצמצמת לאימא את ההוצאות.
כמו אשת קריירה מקצועית עם רזומה של 20 שנה מאחוריה, הגיעה נינה אל סט הצילומים של קמפיין חברת הנעליים סקופ, כדי לעשות פוזות למצלמה לטובת הקמפיין החדש של החברה.
היא הגיעה מלווה באימא מיכל, שדאגה לכל העניינים על הסט וגם כמובן לעשות כמה תמונות עם הבת הכוכבת.
עוד ב-mako סלבס:
לא כל הורה היה מסכים שביתו בת ה-7 תיכנס בגיל כל כך צעיר לתעשייה התובענית, וכך גם אמדורסקי שהסיכמה לצילומים רק לאחר שנינה ביקשה יפה ובידיעה שזאת הפעם הראשונה והאחרונה.
בתו יום הצילום הארוך, זכתה נינה ב-20 זוגות נעליים מהחברה. היה שווה לעבוד בקיץ.