Think Quarterly זהו שם המגזין הראשון והמקוון של גוגל. המגזין או כמו שגוגל מכנים אותו "ספר", הוא 68 עמודי תוכן ש"צוללים" לעולם הנתונים והשפעתם על העסקים, עם כתבות שרובן מוקדשות לחברות גדולות, כמו כן לנושאי מדיה וטכנולוגיה. המגזין הוא חינמי ויוצא כל חודשיים.
מלבד הוויזואליות המאוד מרשימה שלו, גוגל הצליחה לגייס למגזין גם כותבים מוערכים, ביניהם סימון רוג'רס (עורך בכיר ב"גרדיאן" הבריטי) ואולריקה ריינהארד עורכת "וי מגזין" ואישיות חשובה בתחום האינטרנט. בנוסף לכתבות וטורים אישיים, המגזין יכלול ראיונות עם עובדים בתפקידים שונים בגוגל וגם אנשי טכנולוגיה מובילים מחברות ותחומים אחרים.
"אנחנו מאמינים כי 'מהירות' היא תכונה שיכולה להבדיל את המנצחים מכל השאר" אמר מאט בריטין, מנהל בכיר בגוגל, בהשקה של המגזין, "אנחנו יודעים שככל שנביא תוצאות מהר יותר, כך אנשים יחשבו שאנחנו יעילים יותר. אבל בעולם המהיר של היום, כולנו זקוקים לזמן כדי לחשוב. Think Quarterly הוא מרחב נשימה בעולם העסוק. מקום לקחת זמן ולהרהר על מה שקורה והמשמעות של מה שקורה".
לא ברור עדיין האם הפרויקט הוא רמז של גוגל לכך שהיא מתכננת להיכנס לעולם התקשורת העסקית או שזה בסה"כ פרויקט שנוצר כדי לאתגר את הסקרנות האינטלקטואלית של אנשי החברה.