טקס האמי ששודר אמש (א') הביא איתו לא מעט בשורות משמחות. זה היה ערב נהדר וורסטילי עם זכייתה של "סיפורה של שפחה" והשחקנית הראשית אליזבת מוס בפרסי הסדרה הטובה ביותר והשחקנית הטובה ביותר בסדרת הדרמה, עם הפיכתה של ג'וליה לואי-דרייפוס למחזיקת שיא הזכיות בטקס בזכות "ויפ", ובראש - עם זכייתם של יוצרים ושחקנים שאינם בהכרח גברים לבנים הטרוסקסואלים, דוגמת דונלד גלובר על "אטלנטה", עזיז אנסרי ולינה ווייט על "מאסטר אוף נאן", ריז אחמד על "ליל האירוע" וסטרלינג קיי בראון על "החיים עצמם, כמו גם הזכייה של "מראה שחורה: סאן ג'וניפרו" בפרס סרט הטלוויזיה הטוב ביותר - שמביא את סיפור התאהובתן הקסום-טרגי של שתי נשים לסביות. אך מי שלא לקחה חלק בחגיגות הייתה השחקנית ג'קי הופמן, שאפשר לומר "נתפסה" מגיבה בדרמטיות יתר להפסד שלה ללורה דרן בפרס שחקנית המשנה בסדרה הבלעדית או סרט הטלוויזיה.

הופמן, שגילמה את העוזרת הנאמנה מאמאסיטה באנתולוגיה של ריאן מרפי "אויבות: בטי וג'ואן", זכתה במועמדות ראשונה אי פעם בטקס וסיפרה בראיון ל"הוליווד ריפורטר" כי "נפעמת ונרגשת" לנוכח המעמד. אך בעת הכרזת הזוכה דרן (רנטה מ"שקרים קטנים גדולים") על ידי מגישי הפרס, ריז אחמד ואיסה ריי ("לא בטוחה") - המצלמה הציגה על גבי מסך מפוצל את כל המועמדות והופמן בת ה-56 נתפסה מגיבה בעצבים - "לעזאזל! לעזאזל!".


אך אל דאגה, כיאה לשחקנית הקומית שהיא (ולראייה, אל תפספסו אותה ב"Difficult People") - הכל היה בהומור, והשחקנית המשיכה את הדאחקה בעמוד הטוויטר שלה עם ציוצי המשך לזכייה: "ללורה דרן היו הורים מפורסמים. סלחו לי באמת שנולדתי לאנשים אמיתיים #אליטיזם".


עוד הופמן כתבה והמשיכה לטעון כי דרן "בזז יצירות אומנות מקורבנות הנאצים" וכי שמעה שהיא "מפעילה רשת של פורנו ילדים".



ואז קצת יותר ברצינות - הופמן הבינה שאנשים בטוחים שהיא הגיבה כך ברצינות, וצייצה: "שמעתי שבתקשורת לוקחים את התגובה שלי ברצינות? אתם צוחקים עליי?". מה אפשר להגיד ג'קי, נראה לנו שאת זאת שצחקה אחרונה, ואנחנו לגמרי איתך.


mako תרבות בפייסבוק