קמפיין הקיקסטארטר של יוצרי "ורוניקה מארס" עלה לכותרות כבר לפני חודש, כשהצליח לגייס סכום של 2 מיליון דולר מתרומות גולשים בתוך פחות מ-10 שעות. בזכות ההצלחה התקבל האישור להפקת סרט דל תקציב, שיחזיר אל המסך את דמויות סדרת הקאלט, לשמחתם של מיליוני מעריציה ברחבי העולם.
אבל כאן זה לא נגמר, מפיקי הסרט הותירו את הקמפיין באוויר למשך 30 יום מתוך מטרה להגדיל עד כמה שניתן את התקציב עד כמה שניתן. ביום שישי נסגר הקמפיין סופית עם מספרים חסרי תקדים, שבוודאי יעודדו סרטים נוספים לנסות את שיטת גיוס הכספים הזאת: יותר מ-5.7 מיליון דולר בסך הכל (הפרויקט עם הכי הרבה תומכים בהיסטוריה), הפרויקט שהגיע במהירות הגדולה ביותר לרף המיליון ולרף 2 המיליון והמקום השלישי בסך הכל בהיסטוריה של האתר.
כוכבת הסדרה, קריסטן בל, העלתה בחמישי האחרון סרטון מיוחד ליוטיוב, בו פנתה למעריצים 24 שעות לפני סגירת הפרויקט: "אתם כל כך מדהימים, אנחנו הרבה מעבר לגבול 5 מיליון הדולר בנקודה הזאת. יש לנו כעת את המשאבים לייצר עבורכם סרט מעולה. אנחנו כל כך מתרגשים, כל כך אסירי תודה והצלחתם לעלות על כל הציפיות שאי פעם היו לנו".
כזכור, התורמים לפרויקט זכו להרבה מעבר להזדמנות לתרום לקאמבק של ורוניקה. מדרגות הפרסים העניקו לתורמים, בין היתר: ברכה מצולמת אישית מקריסטן בל, כרטיסים לפרמיירה החגיגית בלוס אנג'לס, השתתפות בסרט כניצבים, הקרנה פרטית לתורם ו-50 מחבריו באולם הקולנוע הקרוב לביתו ודמות על שמו של התורם בסרט. עכשיו נותר רק לראות אם ההשקעה הגדולה באמת תצליח להוכיח את עצמה.