ציצים בחמישה מיליון דולר: מה נהיה מג'ניפר לאב יואיט
ג'ניפר לאב יואיט מוכנה כנראה לעשות כל דבר על מנת לקדם את סדרת הפח שלה, The Client List. זה כולל צילומי יח"צנות פרובוקטיביים, סרטונים המבטיחים עירום וסקס שערורייתי (ומקיימים ממש מעט מזה), וכמובן, הצהרות מבודחות שמספקות כותרות. היי, זה דווקא מצליח לה.
לקראת עליית העונה השנייה של הדרמה בכיכובה, התראיינה יואיט ל- USA Today ודיברה על הקשיים המביא עמו תפקיד של מסאז'יסטית הנאלצת להשלים הכנסה ולקחת את העיסויים שלה למקומות קצת פחות חוקיים. אך לא אחת כמו ג'ניפר לאב תירתע מהאתגר, להפך! יואיט, או כמו שסבתה מכנה אותה, "הזונה מהטלוויזיה", מתבדחת על הצורך להלך בלנז'רי במשך רוב שעות היום, ואף מצהירה: "אם יציעו לי לבטח את החזה שלי בחמישה מיליון דולר, אלך על זה".
המלצתנו לסוכני הביטוח: המתינו לפני שאתם מרימים ליואיט טלפון. The Client List לא מצליחה להתרומם, הצופים לא נוהרים לעברה והמבקרים בעיקר מגחכים בבוז. אם יש שדיים ששווה לבטח השנה בטלוויזיה, הם כנראה השניים של לינה דנהאם.
או מיי גאד: הספיישל החדש של לואי סי.קיי
בשבועשעבר סיפרנו לכם על ספיישל הסטנד-אפ החדש של לואי סי.קיי, שישודר ב- HBO, ועכשיו מגיע הפרומו. בסרטון מנסה סי.קיי להתנער מהפאתוס המאפיין פרומואים מהסוג הזה (ולמעשה, מכל סוג שהוא), על ידי חשיפת הריקנות של המילים המפוצצות, הפונטים הענקיים, החליפות והבלינג שממש לא קשורים אליו. היי לואי, לעשות משהו בקטע אירוני זה עדיין לעשות אותו, אבל קשה להאשים כשיש לך ספיישל לקדם. בהמשך השבוע עדכן סי.קיי בטוויטר שבנוסף לשידור ב- HBO, המופע יהיה זמין גם באתר שלו. תמורת חמישה דולרים יוכלו גם אזרחי העולם שאינם מנויים לערוץ הפרימיום להנות מהסטנד-אפ. לצערנו, זה יקרה רק בספטמבר.
יוטיוב ממשיכה להילחם בטלוויזיה: משיקה ערוץ קומי חדש
אחת הבשורות המעניינות המגיעות מזרוע המדיה של פסטיבל SXSW באוסטין, טקסס, היא השקתו של מיזם הקומדיה החדש של יוטיוב וגוגל, jash.com. בסרטון משעשע ששוחרר השבוע לרשת, מסביר בכיר פיקטיבי בגוגל שמרוב עומס המידע החליטו בחברה למחוק את כל הסרטונים מיוטיוב, ולהתחיל מחדש. כמצופה ממיזם קומי, על פתיחת הדף החדש יהיו אמונים כמה מהמצחיקולים הגדולים (והגדולים פחות) של הוליווד, כמו שרה סילברמן, מייקל סרה, הצמד טים ואריק והקומיקאי רג'י ווטס.
האתר החדש יהווה פלטפורמה לקומיקאים וותיקים לצד כאלו שרק מתחילים, ויבטיח להם חופש אמנותי מוחלט לצד חלוקה ברווחים. זוהי הכרזת מלחמה ברורה על אתרים כמו College Humor ו- Funny or Die, אך גם הצהרת כוונות כלפי ערוצי הטלוויזיה הקומיים. jash מגיע עם הבטחה חד משמעית לתוכן איכותי ומוקפד. אם הם יעמדו בזה, אולי לא נאלץ להמתין עד לספיישל של לואי סי. קיי תמורת מנת צחוק הגונה.
שיעור השלמה: מתכוננים לעונה החדשה של "משחקי הכס"
חלית? נפצעת? מתת משעמום במהלך העונה השנייה של "משחקי הכס"? צוות השחקנים והכותבים של הסדרה התכנס על מנת להגיש לך את תקציר העונה הקודמת, לקראת עליית העונה השלישית והמצופה בסוף החודש. קטעי מפתח לצד פרשנות מפי אנשי ווסטרוז מבטיחים להשאיר את הצופים מעודכנים ועם הלשון בחוץ, ולהזכיר שלמרות שהטמפרטורות מטפסות, הווינט איז אוטוטו קאמינג.
רכבת הרים לגיהנום: מאחורי הקלעים של "שובר שורות"
עוד סדרה מופת מצופה שתחזור בקרוב היא "שובר שורות", ששמונה פרקים בלבד נותרו לה עד לסיומה. החלק השני של העונה החמישית ישודר בקיץ הקרוב, ובינתיים מזמינה אותנו רשת הכבלים AMC לסיור מאחורי הקלעים עם הקאסט באלבקרקי. הגברים של ניו מקסיקו מצולמים כשהם מריצים דאחקות האחד עם השני, בניגוד לדמויות שלהם, ששכחו כבר מזמן כיף מהו. הם מבטיחים לנו פיתולים בעלילה, רגעים מורטי עצבים ושבאופן כללי - הולך להיות מדהים. אי אפשר שלא לסמוך עליהם, כי זה בדיוק מה שעשו עד עכשיו בסדרה הכי טובה בטלוויזיה.
חדשות הפיילוטים של השבוע
"עונת הפיילוטים", כך קוראים לתקופה הנוכחית ברשתות הטלוויזיה האמריקניות, ואנו נמצאים כרגע בעיצומה. התרגולת זהה: הרשתות מזמינות פרקי ניסיון (פיילוטים) של סדרות פוטנציאליות, ובמידה ויחליטו לשדר אותן, יופקו גם פרקים נוספים. התקשורת בארצות הברית מוצפת בידיעות על ליהוקים חדשים והפקות שיוצאות לדרך, שרובן המכריע בכלל לא יגיעו למסך. על המסקרנות שבהן סיפרנו כאן בשבועות האחרונים, והשבוע התווספו אליהן כמה נוספות.
כריסטיאן סלייטר, שלהט בסוף האייטיז ותחילת הניינטיז אך המדור עוד שומר לו אמונים, לוהק לפיילוט עבור רשת ABC. ב- Influence יגלמו הוא וסטיב זאהן ("מה שאת עושה לי") שני אחים המקימים מעין סוכנות קואצ'ינג.
גם קווין קונלי (אי של "הפמלייה") סגר תפקיד בפיילוט, לצד לא אחר מאשר ג'יימס ואן דר ביק ("דוסון קריק"), . קונלי לוהק ל- Friends With Better Lives, פיילוט של CBS שיעסוק בשישה חברים בני שלושים ומשהו. סוף סוף, משהו מקורי בטלוויזיה המסחרית!
הקומיקאי ג'ון מולייני עמל על פיילוט עבור NBC, בהפקתו של המאסטר לורן מייקלס (יוצר Saturday Night Live). מולייני מוסיף להקיף עצמו בתותחים כבדים, וליהק לפיילוט גם את אליוט גולד ("מ*א*ש") ומרטין שורט ("אבי הכלה"). אנחנו לא רוצים להגיד "רוק 30 החדשה", אבל גם לא ממש נתנגד.
תופתעו לשמוע שהראשונה מבין בוגרי "אחת שיודעת" לקבל תפקיד טלוויזיוני ראשי היא דווקא ונסה השנואה. השחקנית ג'סיקה שור תככב לצד מייקל פנייה ("סוף משמרת") ב- The List, פיילוט לרשת "פוקס", שם היא תגלם סוכנת FBI החוקרת שורה של מיתות מסתוריות בקרב חברים בתכנית להגנת עדים. בלייר וולדורף שואלת אם היא מתכננת לעשות על זה גם סרט תיעודי.