חברת קרדיט יוניון, שבחרה בירון ברלד לשמש כפרזנטור שלה, החליטה להשעות את הקמפיין לאחר התפוצצות פרשת ההטרדה המינית של הבדרן לפני 10 ימים. אתמול בלילה (רביעי) ובעקבות הודעת המשטרה על פתיחת חקירה פלילית כנגד המתלוננת בפרשה בחשד לניסיון סחיטה, החליטה הנהלת החברה להחזיר את הקמפיין לאוויר החל מהערב.
מקרדיט יוניון נמסר: "לאחר שהובהרו פרטי הפרשה, אנו מבינים כי אין מניעה להחזיר את הקמפיין לאוויר. אנו מאחלים לברלד חזרה מהירה לשיגרה ושימשיך להצחיק את כולנו". השחקן עצמו הוסיף: "כששמעתי את הבשורה רגשתי בפעם הראשונה שיש עדיין סיבה להיות אופטימי".
החלטה לגבי חידוש השתתפותו של ברלד ב"ארץ נהדרת" וב"בובה של לילה" בערץ 10 טרם התקבלה.