בעקבות שינוי החקיקה לגבי משקל בתעשיית הדוגמנות, החל ממחר (הראשון בינואר) בכל קמפיין פרסום יאלצו הפרסומאים לקבל אישור רפואי מהדוגמן או הדוגמנית, כזה שניתן בשלושת החודשים האחרונים, לפי הוא לא נמצא בתת משקל ושה-BMI שלו תקין.
בנוסף, גם הפוטושופ מקבל הגבלות - בכל פרסומת שבה נעשתה עריכה גרפית ששינתה את מימדי הגוף של הדוגמנים, תצורף ההודעה "נעשה שימוש בעריכה גרפית לשם הצרת היקפי גוף".
במכתב ששיגרה מנכ"לית הרשות השנייה הוזכרה הצעת החוק שאושרה במרץ בכנסת בנושא: "לחקיקה זו השפעה ישירה על פרסומות שבהן מופיעים דוגמנים ודוגמניות במשקל שאינו תקין, וכן על פרסומות שבהן נעשה שימוש בעריכה גרפית (פוטושופ)".