"מלכת המטבח", זו הכותרת הבולטת שהתנוססה ביום רביעי האחרון בשער האחורי של "ידיעות אחרונות". האייטם החגיגי דיווח כי התוכנית "משחקי השף", שתעלה בקרוב ב"רשת" בערוץ 2, גייסה לשורותיה את "השחקנית, הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה מירי בוהדנה, המיוצגת בסוכנות התוכן והייצוג ADD".
קוראי "ידיעות" כבר התרגלו לכך שחדשות לבקרים מתפרסמת בעיתון ידיעה חיובית (לעתים חיובית מאוד, ובמקרים מסוימים אפילו מתלקקת) על טאלנט כזה או אחר המשתייך לסוכנות ADD, שבראשה עומדים ירון והדס ליכטנשטיין, חתנו ובתו של הבוס הגדול מרחוב מוזס 2.
הקירבה ההדוקה בין הסוכנות המשפחתית לעיתון המשפחתי הניבה עד היום עשרות רבות של אייטמים זוהרים למחצה, שנועדו לקדם הצגה ו/או תכנית ו/או סרט כאלה או אחרים, וליחצ"ן על הדרך – במידות משתנות של אגרסיביות – את מפעלות הסוכנות היקרה ללבו של העיתון. ברוב המקרים האייטמים האלה מתפרסמים לראשונה ב"ידיעות". ברבים מהמקרים חתום עליהם רז שכניק.
במקרה הספציפי של בוהדנה, לא מדובר באייטם המתפרסם ב"ידיעות" לראשונה, הודות לקשר החם בין ADD לעיתון הבית, אלא באייטם לעוס ובלתי חדשותי בעליל: הידיעה שבוהדנה תנחה את "משחקי השף" פורסמה לראשונה בדיוק לפני חודש וחמישה ימים, בתוכנית "ערב טוב" עם גיא פינס. תשעה ימים לאחר מכן הוזכר הליהוק החדש של בוהדנה גם באתר ICE. כעבור שבוע דיווחה על ההתפתחויות ליאורה גולדנברג-שטרן ב"סופהשבוע". בשלישי האחרון, יום לפני האייטם ב"ידיעות", חזר על הפרטים (ולא בפעם הראשונה) ערן סויסה בטור הרכילות היומי שלו ב"ישראל היום".
שכניק, שהזכיר בעבר ב"ידיעות" את ADD עשרות פעמים – לצורך ושלא לצורך – לא היה חתום הפעם על האייטם הממוחזר. הקרדיט לממחזר האלמוני היה: כתב "ידיעות אחרונות". לא נורא. כבר כעבור יומיים הופיע באותו מיקום ממש אייטם מפרגן אחר ל-ADD (הפעם בצדק), שעליו שכניק שמח לחתום.
רז שכניק נמנע מלהגיב, וכך גם "ידיעות אחרונות". ואם כבר הימנעות, זה המקום להזכיר שהטור "מי נגד מי" מתפרסם באתר mako מבית "קשת", וש"קשת" מצויה בתחרות עסקית מתמשכת גם עם קבוצת "ידיעות אחרונות" וגם עם זכיינית ערוץ 2 "רשת".
איזה סוד מסתתר מאחורי תכנית ריאליטי מובילה?