מול קהל של בכירים בתעשיית הטלוויזיה והניו מדיה בארץ ובעולם, הגדיר עצמו עמנואל, המייצג בין השאר את הבמאי מרטין סקורסזה ואת הכותב לארי דיוויד, כ"איש עסקים שאוהב את תעשיית הבידור", וציין כי כדי להצליח היום בתחום "צריך להכיר גם את הטכנולוגיה והחדשנות, גם לדעת לקרוא תסריט וגם להבין מהו סיפור טוב".
עמנואל טען כי התכנים הטלוויזיוניים לא השתנו משמעותית בתגובה לעידן הדיגיטלי. בתשובה לקביעותו של ניר כי ״אפשר לטעון שהאינטרנט שינה את הדרך בה אנשים כותבים" ענה עמנואל כי "בעיניי אתה טועה. זה לא משנה אם זה באייפד או בעיתון המודפס. הדרך בה מספרים את הסיפור היא אותה הדרך ולכן חייב להיות לך סיפור מצוין אחרת הקהל לא יבוא. השינוי חל באופן צריכה במקום שצורכים".
עמנואל ציין כי "אנחנו רואים היום שילוב של ניו מדיה, כמו הצבעות באמצעות הודעות טקסט, בתוכניות טלוויזיה, אבל עוד לא קם הכותב שהצליח באמת לשלב תכנים טלוויזיוניים וניו מדיה". כשנשאל מהו הדבר הראשון שהוא מסתכל עליו עם קבלת תוכן חדש, ענה: "מבחינתי היוצר יותר חשוב מתוכן התכנית. השאלה שלי היא מי התסריטאי, מי כותב את התכנית".
לשאלתו של אבי ניר מהי תכלית עיסוקו, ציין עמנואל, אחיו של רם עמנואל, ראש עיריית שיקגו, כי "אמא שלי לקחה אותנו לקולנוע, לתיאטרון וגם באותה מידה להפגנות בשיקאגו, והתכלית שלנו היא להשפיע על השיח או אפילו לשנותו".