
חברת המשקאות השנייה בגודלה בעולם (אחרי קוקה קולה) תייצר סדרה מוגבלת של פחיות הנושאת את דמותה של ביונסה, במהלך הרבעון הראשון של 2013. בנוסף תשתתף הזמרת במופע המחצית של הסופרבול (אותו מממנת פפסי) ובקמפיין הפרסום הקרוב. בתמורה התחייבה פפסי לקיים מספר בלתי ידוע של פרויקטים ופעילויות שיסייעו לקדם את אלבומה החמישי של ביונסה, שאמור לצאת לחנויות במהלך השנה הבאה.
ביונסה היא התוספת האחרונה למאמצים הגדולים של פפסי לשייך את עצמה לכוכבים של עולם הפופ. בשנים האחרונות השקיעה החברה לא פחות מ-330 מיליון דולר בחסויות והתקשרויות עם זמרים מובילים. בסוף כמובן נשאלת השאלה: למי זה משתלם יותר?
תגובות