1. סטיב פרידמן - נשיא MTV
![סטיבן פרידמן סטיבן פרידמן](https://img.mako.co.il/2015/03/05/steven_i.jpg)
נכון, לא מעט זמן עבר מאז ש-MTV הייתה האלטרנטיבה הכמעט בלעדית לכל טינאייג'ר שרוצה לצרוך את הקליפים שלו, אבל עדיין מדובר בכוח בלתי מעורער. MTV הוא אחד מהמותגים הגדולים ביותר כשמדובר בשוק המתבגרים, ופרידמן מגדל מיליוני מילניאלים ברחבי העולם. פרידמן, שממונה על שידורי MTV וערוצי הלוויין, אחראי לנראות המוצלחת של הערוץ ברשתות החברתיות, שזוכה ליותר מ-200 מיליון עוקבים.
רבים טוענים שהשפעתו של פרידמן, שנמצא בערוץ מ-1998 ובתפקידו הנוכחי מ-2008, יוצאת אל מחוץ לגבולות הטלוויזיה, ושהוא אפילו עומד במידה מסוימת מאחורי הירידה במספר ההריונות הבלתי רצויים בקרב מתבגרות. ואכן, במסגרת תפקידו, פרידמן יזם וקידם תכניות טלוויזיה כמו "אמא מתבגרת" ו"בת 16 בהיריון" שמטרתן להעלות את המודעות לתופעה.
2. ריצ'רד פלפלר - יו"ר ומנכ"ל HBO
![ריצ'רד פלפלר (צילום: Michael Kovac, GettyImages IL) ריצ'רד פלפלר (צילום: Michael Kovac, GettyImages IL)](https://img.mako.co.il/2015/03/05/456940426_i.jpg)
למרות שקיימות לא מעט מתחרות וסדרות מעולות, HBO עדיין שומרת על מעמדה כאחת מהרשתות המוערכות והחדשניות יותר בטלוויזיה. עם להיטים נוכחיים כ"בנות", "בלש אמיתי" ו"משחקי הכס", וכמה מהסדרות האהובות ביותר ב-20 השנים האחרונות כמו "סקס והעיר הגדולה" ו"הסופרנוס" ברזומה, הרשת הפכה לשם נרדף למהפכת הטלוויזיה.
פלפלר החל את דרכו בכלל כעוזר לסנטור בשנות ה-80. למרות שמונה לתפקידו רק לפני שנתיים הספיק, עוד במסגרת תפקידו הקודם כסגן נשיא, לאשר את פיתוח "משחקי הכס" ו"דם אמיתי". את ההמשך כולנו מכירים.
3. פיטר פינצ'ם - מנהל הטלוויזיה ב-ITV
ב-2008 עבר פינצ'ם מה-BBC למתחרה ITV. במסגרת תפקידו הנוכחי הוא הזמין את הלהיט הבריטי הגדול ביותר של התקופה הנוכחית - "אחוזת דאונטון". מי צריך יותר מזה?
4. ג'ואל סטילרמן - סגן נשיא בכיר של תוכן מקורי, הפקה ותוכן דיגיטלי ב-AMC
בסך הכל עומדות מאחורי סטילרמן כמעט 30 שנים של ניסיון בפיתוח, כתיבה ויצירת קולנוע וטלוויזיה. זה בהחלט ניכר.
5. לי האנט - מייסד LLC
האנט החל את הקריירה שלו מהצד השני של המקצוע, בזמן השקת ומיתוג לייפטיים, VH1 ו-TNT בשנות ה-80. כיום הוא עובד עם יותר מותגים טלוויזיונים בעולם מכל אסטרטג אחר. עבודתו מתפרשת על לא מעט מדינות, ביניהן רוסיה, גרמניה, דרום אפריקה וסינגפור.
כנס INTV לחדשנות בטלוויזיה נערך בארץ זו השנה השלישית. הכנס יערך בירושלים בתאריכים 15-16.3, ובמסגרתו יתקיימו הרצאות ופאנלים בנושאי תוכן, מדיה וחדשנות, בהשתתפות בכירי התעשייה בארץ ובעולם