הצלחה מרשימה לשעשועון המקורי מבית קשת ואולפני הרצליה, שהושק ברשת TBS האמריקאית ב-17 ביולי. העונה הראשונה השיגה נתונים ממוצעים של 2.3 מיליון צופים לפרק והגיעה והציגה נתונים גבוהים גם בקרב קהל היעד עם 1.2 מיליון צופים בגילאי 18-49.
"נראה אותך" הוא שעשועון שבו המתמודדים משתתפים במשחק ללא יידוע מראש ובהפתעה מוחלטת. בני זוג או חברים, נבחרים באופן אקראי ב"אתר הצילומים" ואחד מהם מתבקש להשתתף במשחק ללא ידיעת הצד השני. במשחק עליו לעשות כל מה שאומרים לו - מוזר, קיצוני ופרוע ככל שיהיה - מבלי להיחשף על ידי האדם השני.
כעת, רגע לפני שהעונה מסתיימת, הודיעה הרשת על חידושה התכנית אותה יצר יגאל שילון לעונה שנייה. כמו בעונה הראשונה גם הפעם ישמשו אבי ניר, רן תלם, עמי גלאם, יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן כמפיקים אחראיים בעונה שתכלול 10 פרקים ותעלה לשידור במהלך 2014.
רן תלם, סמנכ"ל התכניות של קשת: "הבעת האמון של רשת TBS בפורמט, היא מתנה מושלמת לראש השנה. אנחנו שמחים שהתכנית המקסימה הזו, שיצרו יגאל שילון, השותפים לו באולפני הרצליה והצוות שזכה לעבוד איתם בקשת, ממשיכה את המסע המופלא שלה מסביב לעולם.
זה לא סיפור פשוט למכור שעשועון לרשת טלוויזיה אמריקאית, עוד יותר לא פשוט, למכור שעשועון מצליח, ועוד יותר לא פשוט, למכור אותו לעוד עונה. אנחנו שמחים על השותפים המצוינים בארצות הברית שיצרו תוכנית מנצחת, על חברת ההפקה המצוינת, על המפיק והכוכב Howie Mandel, ועל הבית המעולה שמצאנו בTBS והעומד בראשה David Eilenberg ואנחנו מקווים, ש"נראה אותך", עוד תראה לנו שעוד לא ראינו כלום".
יגאל שילון, יוצר התכנית: "אני שמח וגאה בהישג. למרות שזה לא קל להעביר רוח של תכנית ממדינה אחת עם מנטליות מסוימת למדינה אחרת עם מנטליות שונה, במקרה הזה זה הצליח. למרות שהפורמט כבר מצליח מאוד באירופה, אני מקווה שעם ההצלחה הגדולה בארצות הברית, יצטרפו למעגל מדינות אירופאיות גדולות נוספות, כמו אנגליה, צרפת וגרמניה, שיפיקו ל'נראה אותך' גרסה משלהן".
"נראה אותך" נמכרה עד כה ל-13 מדינות, מתוכן שודר ב-7 מדינות: טורקיה, קנדה, גרמניה, יוון, רומניה ברזיל ופרו. הפורמט מופץ ע״י זודיאק בכל המדינות מלבד ארה"ב. את הגרסה האמריקאית תפיץ Keshet international.