ביום חמישי הקרוב יערכו איגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי את טקס "קקטוס הזהב" ויעניקו פרסים למצטייני עולם הפרסום בשנה החולפת. האירוע ייערך בחסות "קשת" במועדון האומן 17 בתל אביב ויכלול הופעות של ברי סחרוף והדג נחש ותקלוט של השף ישראל אהרוני.
בשנה שעברה לא התקיים הטקס, והשנה הוא נבנה מחדש בשילוב עם איגוד השיווק, שחזר לקחת בו חלק. לבד מהשינויים שחלו באופי הטקס, גם הפרמטרים לשיפוט השתנו מעט, וכעת נבחנת גם הקריאטיביות של כל עבודה וגם תרומת הרעיון למותג.
כ-300 עבודות הוגשו השנה לתחרות. 95 מהן עלו לגמר, והם יתחרו על פסלונים בתשעה תחומי מדיה. אמיר גיא, יו"ר איגוד הפרסום ומנכ"ל משותף באדלר חומסקי ורשבסקי , מסר כי "זה כיף גדול שהקקטוס חוזר בברכת משרדי הפרסום ובשותפות עם הלקוחות המפרסמים. רבים ממנהלי הקריאטיב ואנשי הקריאטיב המובילים בענף היו מעורבים בבניה מחדש של התחרות, מה שמוכיח את הרעב הגדול ליצירה ובמה שתחגוג יצירתיות ואימפקט. תחרות הקקטוס היא ההזדמנות של אנשי הקריאטיב לעבור לפרונט, להוביל את הענף ולהראות כיצד מצויינות קריאטיבית מובילה להצלחות שיווקיות. אני מודה להנהלת אגוד השיווק שחוזרת לקקטוס ועל תרומתה הרבה בחודשים האחרונים לבניה המחודשת של התחרות".
אייל מליס, יו"ר איגוד השיווק הישראלי ומנכ"ל תשלובת תנובה, הוסיף כי "בשנים האחרונות הגדיר איגוד השיווק את חזונו להיות מדורת השבט של העשייה השיווקית בישראל. לפיכך שיתוף הפעולה עם איגוד הפרסום הינו מתבקש במטרה לקדם את העשייה השיווקית והפרסומית בישראל. איגוד השיווק מברך על חזרתה של תחרות הקקטוס במתכונתה החדשה, ועל ההזדמנות שלנו להוקיר את חשיבותו ותפקידו של הקריאייטיב ביצירת ההעדפה, ובבנייתם של מותגים".