במסגרת המיזם נרכשה "הארון" של קשת ו"פוקסיה הפקות" בעסקת אופציה. "הארון" ("Whose Closet Is It Anyway?") היא תכנית דוקו-ריאליטי שמתמקדת ב-3 נשים שונות זו מזו בכל הנוגע לסגנון אפנתי, אשר מחליפות ביניהן "ארונות" במטרה לחוות סוג לבוש שונה לחלוטין מזה שהן רגילות אליו בחייהן.
זו לא הידיעה המשמחת היחידה שמגיעה מארה"ב בימים אלה בהקשר ישראלי. השעשועון "נראה אותך" ("Deal With It") שיצר יגאל שילון בשיתוף קשת ואולפני הרצליה, משודרת בימים אלה ברשת TBS האמריקאית. פרק הבכורה של התכנית הצמיד למסכים למעלה מ-2 מיליון צופים, ששמרו על נאמנות גם לפרק השני ששודר ביום רביעי האחרון. ברשת הביעו שביעות רצון מההצלחה בקרב קהלי היעד של הערוץ עם כמיליון צופים בגילאי 18-49.