כמדי שנה, יערך בקאן פסטיבל הטלוויזיה mip, שבו תציג קשת תשעה פורמטים, מתוכם ארבעה חדשים ויחודיים. הפסטיבל ייערך בין ה-7-10 באוקטובר, ואלו הפורמטים שיוצגו על ידי קשת:
"הכוכב הבא"- הפורמט החדש של קשת וטדי הפקות יוצג לראשונה במיפ, במפגש מיוחד עם רשתות השידור. במפגש תשודר התכנית במעגל סגור ובשידור חי מישראל, על מנת לאפשר למוזמנים להתנסות בהצבעה בזמן אמת באמצעות האפליקציה
"Face 2 Face"- תכנית היכרויות חדשה העושה שימוש באפליקציה ייעודית שפותחה עבור הפורמט.
"Pick a Pocket" - שעשועון טריוויה חדש המתרחש ברחוב ובו סכום הפרס תלוי בכמות המזומנים שיש למתמודדים בארנק.
"להיות איתה" דרמה קומית שכתב ויצר אסי עזר ותושק בקרוב בקשת. נעה הולנדר היא הבחורה הכי מפורסמת במדינה, אביה הוא אייל מלונאות, יש לה קריירת דוגמנות בינלאומית וזוגיות מתוקשרת עם הכוכב ההוליוודי פיט האוונס. עמוס דהרי הוא בחור בן 28 שגר עם ההורים ועובד במאפייה המשפחתית. שניהם נפגשים במקרה במסעדת יוקרה. המפגש המקרי מוביל לסיפור אהבה בלתי צפוי. בהפקת "אנדמול ישראל".
"המרתון" - סדרה דוקומנטרית בהפקת "אנדמול ישראל", המשודרת בימים אלה בקשת. זכויות ההפקה של הפורמט נמכרו בנובמבר האחרון לחברת Banijay אחת מחברות ההפצה הגדולות בעולם, עבור צרפת, זאת לאחר שהוצג לראשונה בפסטיבל MIPCOM אשתקד. הסדרה מתעדת חמישה אנשים ללא רקע או ניסיון קודם בספורט מקצועי, שנענים לאתגר - 8 חודשי הכנה אינטנסיביים, במהלכם מתכוננים לריצת מרתון ברלין הנכספת. לכל אחד מהם סיפור חיים אישי ומניעים שונים אשר הופכים את ההתמודדות לחוויה מאתגרת במיוחד.
"בטוח או ביטוח" שעשועון מקורי של קשת אשר הוצג לראשונה בפסטיבל MIPTV באפריל האחרון ונמכר תוך חודשיים ל-7 טריטוריות: איטליה, ספרד, דרום אפריקה, צרפת שבדיה נורבגיה ודנמרק. בשעשועון הטלוויזיה הזה, הדבר היחיד שעומד בין המתמודד לזכייה בכל הקופה הוא המשפחה שלו. בכל תכנית משחקת משפחה שצריכה לבחור נציג שיענה על השאלות בזמן שיתר בני המשפחה נכנסים לתא שיכול להיסגר או להיפתח לפי ההתקדמות בשלבי המשחק.
"מה שקורה באילת VIP" - סדרה דוקו-דרמה מוזיקלית מבית ערוץ 24, המתעדת 9 ידוענים המשאירים למשך חודש את הקריירה והמשפחה מאחור במטרה להפוך לצוות בידור מגובש בבית מלון בעיר נופש גדולה.
"3" – סדרת דוקו-ריאליטי בהפקת "קסטינה תקשורת". 3 נשים בגילאים ובמצבים משפחתיים שונים מחפשות אהבה. העונה השנייה של הגרסה הבריטית ("Girlfri3nd") משודרת בימים אלו בהצלחה בערוץ ITV2 . בחודש האחרון הושקה גם הגרסה הבלגית (("Singl3s" בצירוף אפליקציית היכרויות ייחודית שפותחה על ידי SCREENZ - חברת הקרוס מדיה של קשת ודה בוקס. התכנית מיועדת לשידור במהלך 2014 במדינות: גרמניה, אוסטריה, שוויץ ולוקסמבורג. מדובר ברכישה שבצעה קבוצת PROSIEBENSAT.1 MEDIA והתכניות יופקו על ידי Red Seven, חברת ההפקה של הקבוצה בשיתוף עם קשת.
"נראה אותך" - השעשועון המקורי של קשת ואולפני הרצליה שיצר יגאל שילון. השעשועון הושק ברשת TBS האמריקאית ביולי האחרון וזכה להצלחה רבה, בעקבותיה הזמינה הרשת האמריקאית עונה שנייה אשר תכלול 10 פרקים ותעלה לשידור במהלך 2014. אבי ניר, רן תלם, עמי גלאם, יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן ישמשו כמפיקים אחראיים- executive producers, גם בעונה השנייה.