אחרי פרסי הדוקו ומכירה של פורמטים מצליחים לעולם, גם מחלקת הקדימונים של קשת זוכה להרבה כבוד בטקס יוקרתי. שלושה סרטונים של הזכיינית זכו בסוף השבוע האחרון בפרסים בתחרות PROMAX BDA העולמית בלוס אנג'לס. אחת התחרויות החשובות בעולם בתחום ניהול קמפיינים במדיה.
את ההישג הטוב ביותר רשם הפרומו לעונה ה-10 של "ארץ נהדרת", שזכה בפסלון זהב בקטגוריית קמפיין לקומדיה. בסרטון נראו הדמויות המרכזיות במערכת הבחירות האחרונה בישראל, כשהן מתכוננות לצילומי סטילס לצרכי תעמולה, מבלי לדעת שמדובר למעשה בצילום וידאו. את הפרומו ביים עודד תבור והוא נכתב על ידי רועי כפרי.
שני סרטונים נוספים זכו בפסלוני כסף בשתי קטגוריות שונות. קמפיין ההשקה לעונה ה-19 של עובדה, שזכה בקטגוריית קמפיין לתכנית חדשות, חזר לסיפורים מרכזיים מהעונות הקודמות ובחן מה קרה לדמויות שכיכבו בהם במהלך הזמן שחלף מאז שידור הכתבה. הסרטון בוים על ידי רותם שמיר ויואב פז ונכתב על ידי מאיה פז. סרטון ההשקה של העונה ה-3 של מאסטר שף, שזכה במסגרת פרומו אין האוס, הציג את מסעם של סירים שונים מכל קצוות הארץ בדרכם אל האודישנים. את הסרטון ביים רוני קליינר והוא נכתב על ידי יזהר הר לב.