האוסטרלים הם לא אומה מפרגנת. כשבתם לעדה, רבל ווילסון, השיקה את הלהיט ההוליוודי "פיץ' פרפקט 2", הטלוויזיה המקומית לא הזמינה אותה לגרסה האבוריג'ינית של עודד בן עמי, והתקשורת לא הוסיפה לשמה את האפיטף "גאווה אוסטרלית" בדיווח על שלל ניצחונותיה בעיר הכוכבים. במקום לחגוג את הפלא ולשמוח בשמחתה, הצהובונים תקפו אותה כעדר כלבי דינגו רעבתנים. וילסון, מסתבר, לא הייתה לגמרי כנה כשבנתה את הפרסונה ההוליוודית שלה, אימצה שם במה וגם רימתה קצת בשנת הלידה. כנראה שמדובר בפשע בל יסולח במושבת האסירים-לשעבר, ועל כן הם פצחו בנקמה והביאו את בת כתתה של "וילסון" שתעיד על גילה האמיתי. עכשיו השקר, איך לא, חוזר אליה כבומרנג. המלשנית מהשכבה לא הסתפקה בחשיפת העובדה שרבל היא בת 35, ולא 29 כפי שהיא הציגה את עצמה, אלא הביאה גם עדות מצולמת מספר המחזור, ובכך הפכה לאויבת של כל בחורה שאי פעם הצטלמה לספר מחזור ומתעקשת שלא להתפרסם בהוליווד רק מחשש שהתמונה תתגלה ברבים.
נראה שהתקשורת בארה"ב יותר סלחנית כלפי "רבל ווילסון", אבל אף אחד לא יוותר על שיימינג לבני עמו – כך גם גוקר מבקשים מהקוראים להשטנקר על הסלבס שהם הכירו בצעירותם, ולחשוף את גילם האמיתי. התוצאות בינתיים די משעממות (חובבי ברודצ'רץ' ימצאו משהו שאולי באיזשהו עולם יענה להם על איזשהו צורך), אבל נמשיך לעדכן ביד אחת ולסלוד מגילנות ביד השניה והחלשה יותר.
ואפרופו נשים שמוכיחות שזה אינו הגיל אלא משהו שמתחרז איתו – ג'יין פונדה הגיעה עד לקאן כדי לחפון את ישבנו של הארווי קייטל. כדי להרגיש את הבערה, כמובן.
ואם אנחנו כבר על ספקטרום ההטרדה המינית – מסתבר שפרג דונלי, המטריד מ"מד מן" שגרם לג'ואן לפרוש ממקאן, דוחה לא פחות בחיים האמיתיים. כתבת באזפיד טוענת שפול ג'והנסון, ששיחק את דונלי, הטריד אותה – חכו לזה – בזמן צילום כתבת גיפים על הטרדה מינית במקום העבודה. כל מי שזוכר אותו מ"בברלי הילס" לא יופתע. כנראה שמדובר בטייפקאסט מהלך על שתיים. מישהו שאולי כן תופתעו לשמוע את ההאשמות נגדו? לואי סי.קיי. ואולי הכי לא.
זקוקים למנקה חך? אני כן. ברווזונים ויו-יו-ים בטח יעזרו.
נירו צדק! המוזיקה של היום זה לא קזנג'ידיס. מחקר חדש שמרגיש ישן, מלכלך על מוזיקת פופ באמצעות הטענה המקורית: המילים לא מתוחכמות מספיק. מסתבר שבעשור האחרון מילות השירים הופכות ירודות יותר ויותר, לפי מדד ה"קריאוּת" של המחקר, שבוחן עד כמה כל מילה בנפרד מהווה אתגר אינטלקטואלי. התוצאה: רוב השירים של רוב הז'אנרים לא עוברים את רמת כתה ג', ואת רוב הלהיטים הגדולים גם ילד בכתה א' יכול להבין בלי בעיה. אז המוזיקה של היום זה לא קזנג'ידיס, כנראה בגלל שקזנג'ידיס זו מילה ארוכה מדי. המחקר גם משווה בין הז'אנרים ומסיק שהקאנטרי הוא גבה-המצח ביותר (באופן יחסי, טכנית גם הוא נמצא איפשהו בין כתה ג' ל-ד'), והיפ הופ ורוק נמצאים בתחתית. את כל זה יש לסייג, ולציין שאותו מחקר מצא שלפי המדדים האלה להקת הרוק האינטליגנטית ביותר היא ניקלבק. אם אי פעם הייתם צריכים הוכחה שמחקרים זה לאו דווקא מדע מדויק.
וגם:
כל מה שצריך בחיים: אנשים עושים קולות של מודם 3>
יש בר "שובר שורות" בלונדון, ובטח מתמסטלים שם רק מהאדים.
ראיון עם האיש שבאמת המציא את הפרסומת של קוקה-קולה מהפרק האחרון של "מד מן"
חלוצת הפרפורמנס מרינה אברמוביץ' אמרה בראיון שג'יי זי לא תרם למכון שלה על אף שהבטיח, וכינתה אותו "אכזרי בצורה שלא תיאמן". אז הוא שלח מישהו שיראה לעיתון את הקבלה על התרומה. היא כנראה בדיוק הייתה עסוקה בלבהות במשהו כשהאשראי שלו גוהץ.
אם הייתי ג'ניפר קונלי, ייתכן שגם אני הייתי מבלה את השנים שמאז הסצנה ההיא ב"רקוויאם בחלום" נעולה באיזה חדר. אין הסבר אחר לעובדה שהיא רק עכשיו רכשה מחשב לראשונה
שירות לציבור החנונים: כל הרפרנסים מהקליפ של טיילור סוויפט וקנדריק למאר
שירות לציבור החנונים-מדי: המרחק שפרודו וסם גמעו ב"שר הטבעות"
"יו", כל כך פרימיטיבי. שלחו לחבריכם עז. לא צורחת, צורחת זה פאסה. עז רוגזת זה הדבר עכשיו.
אדם שהוא אינו אודי כגן עושה קריוקי