תיכון הכס
כולם להסתכל למצלמה ולהגיד: "מהלכים לבנים"
תודו שתמיד רציתם לדעת אם ג'ופרי היה ילד כאפות כבר כשישיסט? אם ג'יימי וסרסיי החליפו נוזלים בשירותי הבנים או אם אריה החליפה חולצות עם הבנים אחרי משחק הכדורגל בהפסקה. סדרת רשת חדשה, שצפויה להעלות היום (ראשון) ליוטיוב, תנסה לענות על השאלות האלה ורבות אחרות בדרך משעשעת במיוחד.

"School Of Thrones" ("תיכון הכס"), תציב גרסאות צעירות של הדמויות המוכרות מהסדרה הפופולרית בתיכון מודרני. בין היתר תוכלו למצוא שם את גרסת הטינאייג'רס של ת'יאון גרייג'וי, סטאניס בראת'יון, רוב סטארק ודינאריז טרגאריין. אלא שהפעם החבורה לא תתמקד בקרבות ומזימות להשתלט על כס המלוכה, אלא בניסיון להפוך למלך ומלכת הפרום (מסיבת סיום התיכון). בהתאם שונה הסלוגן הקלאסי שמלווה את הסדרה ("Winter Is Coming") ל"ליל הסיום מגיע".

תיכון הכס
הצביעו סנסה, ביצ'ז
"רצינו לראות איך הדמויות האלה יתאימו לתוך הקונספציות של בית ספר תיכון, כי שם נמצא ההומור" , מסבירה המפיקה, וויטני מילאם, בראיון למגזין The Daily Beast, "יש כל כך הרבה דברים לעבוד איתם בעולם הרחב של ווסטרוז, והכל כל כך מצומצם בתכנית, שחשבנו שיהיו מעריצים של התכנית שירצו לראות עוד. אני חושבת שזה יתאים גם לצופי הסדרה וגם למי שקרא את הספרים כי זה משהו חדש ושונה".

תיכון הכס
מי צייר את הדרקונים שלי בלי רשות?
בחודשים האחרונים בנו יוצרי התכנית עדת מעריצים הולכת וגדלה באמצעות הרשתות החברתיות, שמייצרת את הבאזז סביבה. ערוץ היוטיוב של הסדרה זכה ליותר מ-3,000  עוקבים, על אף ששום טיזר לא שוחרר לקראת העונה. הפרויקט, שנועד להמשיך את הבילד אפ לקראת עליית העונה השלישית של "משחקי הכס" (31 במרץ), יכלול שלושה פרקים, שהופקו באופן עצמאי. העניין הגדול שמעוררת הסדרה עשוי להוביל להפקה של עונות נוספות על ידי חברות הפקה גדולות.

הפרק הראשון של "תיכון הכס" ישודר, כאמור, הערב, כששני הפרקים הנוספים צפויים לעלות במהלך השבועיים הבאים.   

תיכון הכס
איזה יבש פה, זורם איתי לאפטר פרטי בחומה?
>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו