כתבת הטלוויזיה ג'ולי טרמל הצליחה להפוך לאייטם בעצמה מהסיבות הכי לא נכונות. טרמל, 36, דיווחה ל-WJAR-TV (רשת בת של NBC בפרובידנס, רוד איילנד) על האודישנים המקומיים לתוכנית הריאליטי "America's Got Talent" וביצעה עמידת ידיים תוך כדי שידור.

אחד הקולוגות של טרמל הגיב בעמוד הפייסבוק שלו על התנהגותה וטען כי "יש כתבי טלוויזיה שאוהבים למשוך תשומת לב לעצמם... זה עלבון עבור רובנו שמנסים לשמור על מקצועיות". הקולגה הוסיף כי מקרה כזה "הורס את המוניטין של התחנה שלנו".

בסרטון עצמו טרמל מסבירה את עצמה: "חשבתי שיש לי הזדמנות לפגוש מפיקים גדולים מלוס אנג'לס וניו יורק היום ואין לי שום כישורים להראות להם. אני לא רוקדת ולא שרה, אבל אני עושה התעמלות קרקע! למפיקים שצופים בי בבית הלילה, מה דעתכם על מגישת חדשות שעושה הכל תוך כדי שהיא הולכת על הידיים שלה?".

מאז שהידיעה על פיטוריה של טרמל פורסמה, הוצפו הרשתות החברתיות בביקורת כלפיה ובתמיכה. "אני לא מבינה איך זה לא לעניין לעשות עמידת ידיים כשמדווחים על אודישנים לתוכנית ריאליטי?" אמרה אחת המגיבות. גם בפייסבוק אפשר למצוא עמוד תמיכה שקורא להחזיר את הכתבת.

זו לא הפעם הראשונה שגורמת טרמל למעסיקים שלה לכאב ראש. כתבה שפרסמה בשנה שעברה בנושא "איך לשרוד מתקפת דובים?" זכתה לסיקור נרחב בתקשורת  והצליחה אפילו להצחיק את ג'ימי פאלון. בכתבה מסבירה טרמל איך, לפי דעת מומחים, ניתן לעבור בשלום מפגש עם דוב סקרן במשקל 135 קילו.