השחקן שרון אלכסנדר ענה לשאלון המדור "ביקור בית" במוסף "זמנים בריאים" של "ידיעות אחרונות" שהתפרסם הבוקר וחלק עם הקוראים טיפים על סודות הבריאות והטיפוח שלו. בכתבה, שעסקה בתזונה, כושר וטיפוח, חלק אלכסנדר שורה של "טיפים" שעשויים להיראות קצת מוזרים.

כאשר אלכסנדר נשאל על ידי הכתבת גאיה קורן על סודות הטיפוח שלו, הוא השיב: "יש לי קצת נשירה מקדימה, רוק של חיות ידוע כעוזר, בעיקר של חתולים, ולי יש שני חתולים. אני מורח על השיער מים עם טיפה סוכר ונותן להם ללקק את השיער. זה מאוד יעיל, הנשירה הפסיקה. מדי פעם אני עושה פילינג, מורח מסיכת קרטין לשיער. מורח קרם הגנה על הפנים לפני שאני יוצא וקצת לפני שאני הולך לישון בגלל הקרינה האלקטרומגנטית של המכשירים החשמליים בבית". אם זה נשמע לכם מוזר, חכו ותשמעו מה עושה אלכסנדר בשביל הנפש: "אני חובב אמבטיות שמנים: מערבב שמן אבוקדו, חוחובה, קוקוס וזית. זה קצת מסריח אבל אני עושה את זה רק פעמיים בשבוע. עוד פעמיים אני מורח על הגוף דבש ואז נכנס לאמבטיה חמה מאוד". באשר לתזונה ציין אלכסנדר שהוא מעדיף שלא למנוע מעצמו דבר ולכן "אם בא לי שתי מנות שווארמה, לא אמנע מעצמי".

 

ב"ידיעות אחרונות" בדקו עם מומחים את המלצותיו של אלכסנדר, וגילו, שלא במפתיע, כי הן שנויות במחלוקת עד בלתי יעילות בעליל.  ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, התייחסה להרגלי טיפוח השיער של אלכסנדר: "לשרון יש כמה הרגלי טיפוח תמוהים. שרון מתלונן על דילול שיער בקדמת הקרקפת, זו בהחלט בעיה שכיחה ומוכרת אצל גברים ולרוב אין לכך סיבה ברורה. יש כמה טיפולים מקובלים, אשר יעילותם הוכחה מחקרית, ולא, רוק של חיות ממש אינו אחד מהם". על הרגלי אכילת השווארמה אמרה הדיאטנית רקפת אריאלי: "שרון דוגל בשיטת הנון־דיאט, שיטה שבה אוכלים לפי צורכי הגוף ולא לפי תכתיבי דיאטה. הקשבה לצורכי הגוף חשובה, כיוון שהבסיס הפיזיולוגי שלנו הוא כזה שאנו יודעים מתי אנחנו רעבים ומתי אנחנו שבעים. עם זאת, נראה שלשיטתו יש גם כמה חסרונות, כי ישנם ימים שבהם הוא צורך כמות קלוריות גבוהה וימים שבהם הוא צם. חוסר יציבות אנרגטית לאורך זמן אינה מומלצת למערכות הגוף השונות".

מי שהבחין ברצינות היתרה של "ידיעות" הוא העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר ינון מגל, שצייץ בטוויטר: "אחרי 'השרוף' (צינוביץ), ה'בדואית', ליאור אשכנזי 'פושע המלחמה' ועוד נראה שמסתמן טרנד: הטרלת ידיעות אחרונות". ב"ידיעות" לא נשארו חייבים והשיבו למגל: "לא הטרלה ולא נעליים. הוא לא המרואיין הראשון  שהתבאס מציטוט שאמר והכחיש אח״כ. אנו מניחים שגם לך יש כל מיני אמירות שאתה מצטער עליהן". 

אלכסנדר התייחס בעצמו לדברים בעמוד הפייסבוק שלו, שם שיתף את הכתבה בצירוף תמונתו טובל באמבטיה כשהוא מכוסה במה שנראה כממרח אבוקדו ואוסף עלים ופרחים.



פנינו לאלכסנדר כדי לקבל תגובה - וגם כדי להבין אם ליקוף קרקפת על ידי חתולים יעזור להתקרחות שלנו - אך זאת טרם התקבלה. הכתבת גאיה קורן מסרה: "הראיון עם שרון אלכסנדר היה משעשע, וברור שהוא לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי. מנגד, המומחים במוסף זמנים בריאים כן לוקחים את העבודה שלהם ברצינות וענו לו בלי ציניות, כדי שקוראי העיתון לא יחשבו שליקוק חתולים אכן מצמיח שיער... נדהמתי ששרון התלהב מהכתבה אבל בחר להשמיץ. הוא התנצל עמוקות בפניי כי הבין שזה לא היה לעניין ומיהר לשנות את הפוסט שלו (7 פעמים, אגב!). מאחלת לו, לינון ולכולנו הומור עצמי לא על חשבון אחרים".