מספר ימים לאחר שאומה תורמן חשפה את המטען האישי שלה כלפי הארווי ויינשטיין, שלדבריה תקף אותה מינית אחרי יציאת "ספרות זולה" והיה אחראי לפציעתה בתאונת דרכים שהתרחשה בעת צילומי "קיל ביל" והרסה לדבריה את צווארה וברכיה. מי שמתייחס כעת לדבריה הוא דווקא קוונטין טרנטינו, במאי הסרטים הנ"ל, שטוען כי מאז פרסומם - כל האש הופנתה כלפיו במקום כלפי המפיק המטריד, עם תגובות שליליות רבות הטוענות כי הוא האחראי לדברים.
אחרי שניסה להימנע מלהגיב לראיון שנתנה תורמן ל"ניו יורק טיימס", הבמאי התראיין לאתר "דדליין" ומספר כי על אף שידע על הראיון שלה לעיתון, הוא לא הספיק לשוחח עם הכתבת כדי לספר את הצד שלו בתקרית - מה שהוביל לכך שזעם רב של קוראים הופנה כלפיו. "קראתי את הכתבה ובעצם זה נראה כאילו כל הגברים האחרים נעזרו בעורכי דין, אז אי אפשר אפילו היה להשתמש בשמותיהם. וכך לאורך רוב כתבתה של מורין דאוד, אני זה שחטף את המכה וקיבל את האש".
לגבי התאונה שהתרחשה על הסט, טרנטינו מתנער מגרסתה של תורמן, שטענה כי הבמאי "רתח מעצבים" כשאמרה שהיא אינה מרגישה בנוח לנהוג בסיטואציה לא בטוחה שכזאת. "אני בטוח שכשזה הובא לידיעתי גלגלתי את עיניי והתרגזתי. אבל אני בטוח שלא זעמתי או רתחתי מעצבים". לדבריו, הוא נהג בעצמו בכביש הזה והיה בטוח שלא תהיה בעיה עם צילומי הסצנה. אך לבסוף הבמאי החליט לשנות את כיוון הנהיגה של תורמן, שיחד עם הפנייה החדה בכביש האפר הובילו לכך שהשחקנית עברה תאונה, אותה ניתן לראות בסרטון שפורסם. "שוב, זאת אחת החרטות הגדולות של חיי", הוא הודה, "כבמאי, אתה לומד דברים ולפעמים אתה לומד אותם באמצעות טעויות מזעזעות".
גם תורמן נתקלה בתגובות דומות כלפי הבמאי, וביקשה לטהר את שמו: "הוא התחרט עמוקות והמשיך להתנצל על האירוע המצער הזה", כתבה ואמרה שלמרות שעברו 15 שנה מאז אותה תאונה, הוא נתן לה את התיעוד הנ"ל של התאונה. "הוא עשה את זה מתוך ידיעה מלאה שזה עלול לגרום לו נזק אישי, ואני גאה בו על כך שעשה את הדבר הנכון".
בראיון ההוא, תורמן התוודתה על האשמה שהרגישה כי לא חשפה את מעשיו לפני שנים רבות: "התחושה המורכבת שיש לי בקשר להארווי היא כמה רע אני מרגישה על כל הנשים שהותקפו אחר כך. אני אחת הסיבות שבחורה צעירה תיכנס לחדר לבד, כמו שאני נכנסתי", סיפרה הכוכבת בראיון. "קוונטין השתמש בהארווי בתור המפיק הראשי של 'קיל ביל', סרט שמסמל העצמה נשית. וכל הכבשים התמימות הלכו לטבח בגלל שהן היו בטוחות שמי שעלה לעמדה הזאת לא היה עושה לך משהו לא חוקי, אבל הוא עשה".
גם לזה טרנטינו התייחס, ודיבר על שיטת הפעולה של ויינשטיין נגד נשים בתעשייה ונגד מי שהייתה בזמנו בת זוגו של הבמאי, מירה סורבינו. "הייתי מזועזע עבורה ובכנות נבוך עבורו, שהוא נאלץ לעשות מהלכים נואשים כאלה. אני ומירה הפכנו לבני זוג והוא נרתע אחורנית לגמרי. הנחתי שהוא היה מאוהב במירה".
לדבריו, לאחר שתורמן יידעה אותו במעשים של ויינשטיין ובכך שתקף אותה מינית, הבמאי הבטיח לה כי יתעמת עם המפיק המטריד ויכריח אותו להתנצל בפניה. "כשהוא ניסה להתנער מזה, ומאיך שדברים באמת התרחשו, מעולם לא קניתי את הסיפור. אמרתי, אני לא מאמין לך. אני מאמין לה. ואם אתה רוצה לעשות את 'להרוג את ביל', אתה צריך לתקן את מה שעשית".
ויינשטיין מצדו כמובן הכחיש את ההאשמות וטען כי בסך הכל "ניסה להתחיל בצורה מביכה עם גברת תורמן לפני 25 שנה, אחרי שקרא לא נכון את הסימנים ששידרה. הוא התנצל מיד ומתחרט עמוקות". עם זאת, טענו נציגיו כי לא היה שום מגע פיזית בין השחקנית לבין המפיק, וציינו את מערכת היחסים הארוכה שהייתה לשניים מאז התקיפה לכאורה. בהמשך, עורכי דינו של ויינשטיין מסרו תגובה נוספת בה איימו בתביעת דיבה נגד תורמן: "הצהרותיה של גברת תורמן ל'ניו יורק טיימס' נבחנות באופן מעמיק ונחקרות, לפני שיוחלט אם יש מקום לפעול נגדה בפעולות משפטיות".