מיילי סיירוס התחתנה. על פניו, ידיעה רכילותית טובה וחשובה - מיילי סיירוס היא הרי סלבריטאית ותיקה, ראינו אותה גדלה לנגד עינינו, ויש לנו איזושהי מעורבות רגשית במערכת היחסים שלה ושל בן זוגה, ליאם המסוורת'. החתונה הזו גם הופכת את הסיירוסים וההמסוורת'ים (ליאם הוא אחיו של כריס המסוורת', שמגלם את ת'ור ביקום הקולנועי של מארוול) לתא משפחתי עוצמתי בהוליווד, שחולש על תחומי בידור שונים. אז אחלה, כל הכבוד, אבל מעבר להיווסדותו של המוסד הסלבריטאי החדש הזה, החתונה של סיירוס היא צעד אחרון בשרשרת מבאסת של אירועים.
בראשית היתה האנה מונטנה - הדמות שסיירוס גילמה בסדרה באותו השם בערוץ דיסני. מיילי היתה נחשון, הדוגמה הבולטת ביותר לילדה טובה מפס הייצור של הערוץ. היא היתה זמרת עם להיטים מתקתקים ושחקנית סבירה שתמיד גילמה את הילדה הטובה. אחר כך הגיע המרד: מתמונת הגב החשוף שצילמה אנני לייבוביץ, עד לשינוי בקו המוזיקלי שהציג אותה מחדש למאזינים כדיוות פופ מרדנית ועד... כן, נו, הפטיש והליקוק. העירום ותסרוקת הפטריה. סמי ההזיה ואלבומי ההזיה שהגיעו אחריהם. והטוורק, אלוהים, כמה טוורק היה שם. אבל סיירוס הפכה אז בן רגע מכוכבת מנצנצת אך סטטית למטאור. לגשם מטאורים. לדבר הכי מעניין והכי מסעיר והכי מתקדם שהתרבות הפופולרית ראתה כבר תקופה ארוכה. היא גרמה לגאגא להיראות מיושנת, לביונסה להיראות כמו דודה מנומסת ולכל מי שנחשבו עד אז למקבילות שלה - בוגרות נוספות של ערוץ דיסני דוגמת סלינה גומז ודמי לובאטו - להיראות כמו גרסאות חיוורות וחלשות לדבר האמיתי.
מבחינה מוזיקלית, וכמובן שמבחינת הדימוי הציבורי שאפף אותה בשנתיים האלה, סיירוס היתה הריל דיל. היא והמסוורת', שהכירו כבר ב-2008, הספיקו להתארס, להכחיש, לבטל את האירוסים ועוד כל מיני דברים שסלבס עושים. היא היתה רווקה עם מיניות חופשית מהממת, סגנון אישי מאובחן שאפשר לזהות ולחקות בנקל - והכל עבד לה. היא לא התרסקה כמו לינדזי לוהאן או החזיקה בכוח בתדמית הילדה הטובה עד שכולם איבדו בה עניין כמו הילארי דאף או ג'ו גונאס. לא, מיילי הוכיחה שאפשר למרוד בתבנית שערוץ דיסני יצק אותך אליה - וגם להצליח בענק.
ואז זה קצת נגמר. זאת אומרת, העובדה שאנחנו עדיין חושבים על מיילי סיירוס כעל סמל למרדנות כלשהי, מעידה רעות בעיקר עלינו. בשנתיים האחרונות, סיירוס לקחה את כל מאפייני הילדה הרעה שלה ורתמה אותם לטובת הפרויקטים הכי משמימים בעולם. זוכרים את סדרת הטלוויזיה בכיכובה, שוודי אלן כתב וביים? ברור שלא, כי איש לא צפה בסדרה הזו, ומי שכבר צפה מעדיף להדחיק. זוכרים את האלבום שהוציאה ב-2017? מאוד לא סביר, משום שהוא נשמע כמו פלייליסט שכותרתו "מה אפשר להשמיע בבית קפה בשישי בבוקר בלי להעליב אף אחד מהלקוחות". סיירוס הנוכחית מצטיירת כסלבריטאית שלווה ומתונה. כן, היא מעשנת וויד אבל מי לא? וכן, היא קצת היפית ויש לה המון חיות מחמד, אבל שוב, למי לא? מיילי סיירוס היום היא קרובת המשפחה שפעם היתה מגניבה, ועדיין מזכירה לכם את זה באירועים משפחתיים. היא יודעת על מה "הנוער" מדבר אבל זה לא באמת מעניין אותה. היא עוד מתלבשת מדי פעם באופן שיכול להסעיר אנשים שנסערים מפטמה פוטנציאלית אבל זה לא באמת מעניין אותה. היא כותבת ומתארחת ומקליטה ועושה - אבל זה לא באמת מעניין אותה. בתחום הטרלול, כוכבות דיסני אחרות עקפו אותה מזמן בסיבוב, ובגזרת הפמיניזם המסעיר יש עשרות אמניות ואמנים בעלי מצע מורכב ומשכנע יותר משלה. בגיל 26, השואו של מיילי סיירוס, כלומר כל הפעילות התרבותית הציבורית שלה בתקופה האחרונה, נראה שבע, עצל ומעושה.
פייר, הלב נשבר. לא מתוך רחמים על הכוכבת, אלא מתוך רחמים עלינו עצמנו. מי שעף על המהלך המרדני של סיירוס בזמן אמת גם צפה בה קמלה ומתפשרת על החיים המתוקים-אך-משעממים שהיא חיה כיום. מי שראה בה תקווה גדולה, סמל מאיר למיניות משוחררת, לפופ משוכלל ולקשר התרבותי ההדוק בין השניים - רואה אותה היום כמישהי שמוציאה סינגל עם מארק רונסון וחושבת שזה חדשני. מארק רונסון, חבר'ה! האיש שהמציא מחדש את ליידי גאגא כזמרת שגם אמא שלכם יכולה לשמוע בלי להתפדח שזה מורכב או פרובוקטיבי לה מדי - זה המפיק שסיירוס משליכה עליו את יהבה המוזיקלי.
הנישואים של סיירוס - חתונה סודית, כמובן. בבית, כמובן. בחוג משפחה וחברים ורגע לפני חג המולד, כמובן - מוכיחים סופית שמעניין כבר לא יהיה פה. בני העשרים והשלושים שחשבו במשך שנים על מיילי סיירוס כהדבר הבא צריכים לשחרר ממנה, ולהבין שהיא בראה את עצמה מחדש, ולכן שומה גם עליהם, עלינו, לברוא את עצמנו מחדש. התבגרנו והתברגנו. אנחנו קונים שואבי אבק, מטפחים גינות עציצים ויוצאים לחופשות ספא כשהפלוס היחסי בחשבון הבנק מאפשר לנו. מיילי עושה את אותו הדבר בדיוק, רק בגדול יותר. וכמו שאנחנו עוד חושבים על עצמנו כעל מרדנים בזעיר אנפין - עובדה שאנחנו לא כמו ההורים שלנו, עובדה שהדור שלנו עדיין נחשב "בעייתי" - גם היא מורדת כעת בדרכה המשעממת והבייסקית. לפחות במובן הזה, מיילי סיירוס נותרה עקבית: היא עדיין הסמל של הדור הזה, פשוט הדור הזה נראה ונשמע אחרת מאיך שנעים לנו לזכור.