פריס הילטון מקבלת סוף-סוף את הכבוד הראוי לה, וזוכה לעמוד במרכזו של סרט דוקומנטרי. הסרט "The American Meme", שהקרנת הבכורה שלו נערכה בשבוע שעבר בפסטיבל טרייבקה, עוסק בהתפתחותה של הסלבריטאוּת המודרנית – מושג שפריס הילטון פחות או יותר יצרה בעצמה אי אז בתחילת שנות האלפיים, ועוד עשתה את זה ללא עזרתן של הרשתות החברתיות.
באחד הקטעים בסרט, הילטון מספרת על התמודדותה עם פרסום קטלת הסקס שצילמה עם בן זוגה דאז, ריק סולומן, ב-2004. וכן, אנחנו מדברים על קלטת פיזית עם סרט מגנטי והכל. הזכויות לסרט האינטימי נמכרו לחברת "ויויד", שמתמחה בהפקה והפצה של סרטי פורנו, שהעניקה לקלטת את השם "לילה אחד בפריס" ומכרה ממנה עשרות אלפי עותקים.
"זה היה כמו להיאנס", מספרת הילטון. "הרגשתי שאיבדתי חלק מהנשמה שלי ודיברו עלי בדרכים רעות ומרושעות מאוד. ממש רציתי למות בשלב כלשהו. אמרתי 'אני פשוט לא רוצה לחיות'". היא המשיכה והסבירה את התחושות באותו הזמן: "בגלל שחשבתי שהכל נלקח ממני. לא רציתי שיכירו אותי רק בגלל זה. לעולם לא אהיה מי שהייתי יכולה להיות".
במאי הסרט התיעודי, ברט מרכוס, שיבח את ההתמודדות האמיצה של הילטון עם המקרה: "היא לא ברחה משום דבר. פריס הייתה אמיצה מספיק כדי להגיד את האמת שלה. בשיחה הראשונה שקיימנו על הסרט, היא אמרה לי, 'כבר ממש לא אכפת לי'".
מרכוס סיפר על תחושת השליחות שליוותה את עשיית הסרט: "רצינו לעשות משהו אמיתי, שתהיה לו השפעה. אנשים צעירים חיים בכאן ועכשיו, ורוצים להיות רלוונטיים ולהתפרסם. אנשים לא ממש חושבים על השלכות ארוכות טווח, וזה למה פרסי חולקת את הרגעים מחייה המוקדמים, כשהיא עשתה טעויות ובטחה באנשים בהם לא הייתה צריכה לבטוח, אנשים שניצלו אותה. יש כל כך הרבה ללמוד מפריס הילטון". לא היינו יכולים לנסח זאת טוב יותר.